logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۲۳۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان:

تعطیلی سه روزه سینما بهمن زنجان در ماه محرم

تعطیلی-سه-روزه-سینما-بهمن-زنجان-در-ماه-محرم

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) سینما بهمن زنجان سه روز تعطیل می شود.

میثم زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر دو فیلم "چاقی" و "روسی" در برنامه اکران سینما بهمن زنجان قرار دارد.

وی با بیان اینکه فیلم روسی در سانس های 15:00،18:20 و 21:40 اکران می شود، افزود: این فیلم به کارگردانی امیرحسین ثقفی است.

این مسئول بیان داشت: در این فیلم طناز طباطبایی، امیر آقایی، صابر ابر و میلاد کی‌ مرام ‌نقش آفرینی کرده اند که نگاهی نو به مضامین اجتماعی دارد.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اکران فیلم چاقی در زنجان، گفت: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی راما قویدل و تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی ساخته سال ۱۳۹۳ است.

زنجانی با بیان اینکه این فیلم در سانس های 13:20،16:40 و ساعت 20:00 اکران می شود، بیان داشت: این فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر بخش فیلم‌های اول (نگاه نو) حضور داشته‌ و روایتی از یک انتخاب؛ انتخاب عشق یا وجدان است.

وی با اشاره به قرار گیری در آستانه ماه محرم، تصریح کرد: به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) سینما بهمن زنجان سه روز تعطیل می شود.

این مسئول بیان اینکه تعطیلی سینماهای کشور دو روزه است، بیان داشت: روز هشتم محرم نیز به دلیل برگزاری مراسم یوم العباس در زنجان سینما بهمن تعطیل است.

بیشتر بخوانید

سینما بهمن زنجان سیاهپوش می شود

افزایش هزار تومانی قیمت بلیط سینما

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به استقبال مردم زنجان از فیلم های اکران شده در سینما، گفت: برای استقبال بیشتر مردم روزهای شنبه و سه شنبه بلیط سینما بهمن نیم بها است.

زنجانی از اختصاص سانس های ویژه در برخی روزهای جمعه خبر داد و گفت: استقبال بیشتر باشد، سانس ویژه برای آن فیلم در نظر گرفته می شود.

وی قیمت بلیط سینما را در حال حاضر 10 هزار تومان اعلام کرد و گفت: در روزهای نیم بها، این میزان 5 هزار تومان می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر