logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۲۳۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در مرداد ماه سال جاری انجام شد؛

ثبت 16 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی زنجان 

ثبت-16-میلیون-تردد-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۱۶ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۴۳۱ تردد در مرداد ماه سال جاری در جاده های استان زنجان ثبت شده است.

به گزارش موج رسا،عبدالحسین علی اکبری امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:  با توجه به كنترل تردد وسايل نقليه با 56 دستگاه ترددشمار برخط در محورهاي بين شهري استان و 18 دستگاه نصب شده  در مبادی ورود و خروج محورهای مواصلاتی استان (جمعا 74 دستگاه بصورت رفت و برگشت )، در مرداد ­ماه سال جاري تعداد16 میلیون و 665 هزار و 431 تردد ثبت شده است .

وی تصریح کرد: بیشترین تردد "ورودی" در آزادراه قزوین – زنجان با  و732 هزار و 563 تردد و کمترین تردد در محور گرماب- زرینه رود صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه  3 میلیون و 169 هزار تردد وسيله نقليه در 18 مقطع از تردد شمارهای ورود و خروج برخط فعال استان زنجان ثبت شده است، افزود: 13 میلیون و 496 هزار تردد در 56 مقطع منصوبه تردد شمارها ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود:18 درصد از كل تردد وسايل نقليه به وسايل نقليه سنگين اختصاص داشته است در حالیکه میانگین کشوری ۱۳ درصد بوده و استان زنجان در رتبه 9 ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده­ها قرار دارد. 
علی اکبری خاطرنشان کرد: ميانگين نرخ جريان تردد وسايل نقليه در محورهاي استان در اين مدت، 312 وسيله نقليه در هر ساعت بوده است. وی گفت: ميانگين كشوري اين نرخ در اين مدت 411 وسيله نقليه است.
این مسئول بیان داشت: استان زنجان در خصوص نرخ جريان تردد وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي، رتبه 15 را در كشور داراست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه قزوین - زنجان با 986 تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محور تکاب – دندی  با 25  تردد در ساعت صورت گرفته است. 
علی اکبری خاطرنشان کرد: نرخ جریان تردد وسايل نقليه سنگين در كل محورهاي مواصلاتي استان زنجان در اين مدت 56 وسیله نقلیه سنگين در ساعت بوده است در حالیکه ميانگين كشوري اين نرخ 52 وسیله نقلیه سنگين  در ساعت بوده و استان زنجان رتبه 11 را در كشور داراست.//ن
 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر