logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۲۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
صبح امروز؛

قاتل شهید حجت الاسلام خرسند، اعدام شد+تصاویر

قاتل-شهید-حجت-الاسلام-خرسند،-اعدام-شد+تصاویر

 

پس از تأیید حکم اعدام قاتل امام جمعه کازرون در دیوان عالی کشور و اخذ استیذان و اجازه اجرای این حکم از سوی رییس قوه قضائیه، صبح امروز اجرای این حکم در دستور کار اجرای احکام کیفری شیراز قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این مطلب که رسیدگی به اتهامات قاتل شهید خرسند در دادگاه انقلاب منجر به صدور رأی محکومیت شده است اظهار داشت: بر اساس رأی صادره، وی به اعدام محکوم شد که حکم مذکور در شهر کازرون به مرحله اجرا گذاشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی از اجرایی شدن حکم قاتل شهید حجت الاسلام خرسند در صبح امروز چهارشنبه ششم شهریور ماه در کازرون خبر داد و افزود: با تقاضای اولیای دم نسبت به استیذان از ریاست قوه قضائیه اقدام شد و پس از موافقت با استیذان حکم در مرحله اجرا قرار گرفت.
 
این حکم ساعت 6 صبح امروز روبه‌روی هتل بیشاپور در ملاعام اجرا شد. قبل تر اعلام شده بود احتمالا اجرای حکم در محل وقوع جرم انجام شود که به دلیل مسکونی بودن منطقه و نبودن فضای کافی حکم در مکان دیگری اجرا گردید. 
 
لازم به ذکر است حکم پرونده قاتل شهید خرسند در شعبه نخست کیفری یک استان صادر و پس از آن در شعبه 19 دیوان عالی کشور نیز این حکم مورد تایید قرار گرفته بود.
 
 
 
 
منبع: شیرازه

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر