logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۲۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان:

عدم ارائه دانشنامه دانشجویان طرح شاهد به دلیل بدهی بنیاد شهید موجه نیست/ این بدهی هیچ ارتباطی به دانشجو ندارد

عدم-ارائه-دانشنامه-دانشجویان-طرح-شاهد-به-دلیل-بدهی-بنیاد-شهید-موجه-نیست-این-بدهی-هیچ-ارتباطی-به-دانشجو-ندارد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: بدهی بنیاد شهید به دانشگاه یک تعهد دوطرفه است و این مسائل ارتباطی به دانشجویان ندارد.

حسن طغرانگار  در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; بااشاره به تعهد دانشگاه علمی و کاربردی در برابر دولت برای تحصیل رایگان دانشجویان طرح شاهد اظهار کرد: دانشگاه علمی و کاربردی به تعهد خود در برابر دولت عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه بدهی دانشویان طرح شاهد به دانشگاه علمی و کاربردی، بدهی بنیاد شهید و امر ایثار گران به دانشگاه است ابراز کرد: این بدهی هیچ ارتباطی به دانشجو ندارد.

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه بدهی بنیاد شهید به دانشگاه یک تعهد دوطرفه بین یک نهاد دولتی و یک نهاد عمومی دیگراست  و در این بین نباید دانشجو در گیر این دست از مسائل شود افزود: در دانشگاه  جامع علمی کاربردی استان تمامی مراکز و واحد ها به جز واحد دادگستری استان زنجان همکاری های لازم را انجام می دهند و هیچ مشکلی در خصوص تحصیل و فارغ التحصیلی دانشجویان طرح شاهد وجود ندارد.

وی با اشاره به بدهی سنگین بنیاد شهید و امور ایثارگران به برخی از مراکز و واحد های دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان خاطرنشان کرد: این بدهی های سنگین مشکلاتی را برای دانشگاه ایجاد کرده است ولی با این وجود مراکز و واحد های دانشگاه جامع علمی و کاربردی کمال همکار را انجام داده است.

طغرانگار با بیان اینکه تنها واحدی که ما را در تحصیل دانشجویان طرح شاهد با مشکل مواجه می کند واحد دادگستری استان زنجان است ابراز کرد: دلیل اصلی عدم همکاری دانشگاه علمی و کاربردی واحد دادگستری استان زنجان در این زمینه بخش نامه ارسالی از طرف موسسه آموزش عالی شهید قدوسی است که یکی از نهاد ها بالا دستی دانشگاه علمی و کاربردی واحد دادگستری است.

وی با بیان اینکه در بخشنامه ارسالی ازطرف موسسه شهید قدوسی ذکر شده است که بدون تصفیه مالی دانشجو دانش نامه دانشجویان به آنان تحویل نشود افزود: به دلیل اینکه این مشکل خارج از حوزه مدیریت استانی است در پایتخت رایزنی هایی برای حل این شکل اتفاق افتاده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به عدم ارائه دانشنامه دانشجویان فارغ التحصیل واحد دادگستری استان زنجان توسط مرکز آموزشی ابراز کرد: دانشجویی که دانشنامه آن فقط به دلیل بدهی بنیاد شهید و امر ایثارگرا به دانشگاه آزاد نمی شود موجه نیست.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر