logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

شفافیتی در مجلس وجود ندارد/هیات رئیسه مانع تفحص از قراردادهای پارلمان

شفافیتی-در-مجلس-وجود-ندارد-هیات-رئیسه-مانع-تفحص-از-قراردادهای-پارلمان

نماینده اصفهان در مجلس از اینکه هیات رئیسه مانع تحقیق و تفحص از قرارداد دیوارهای اطراف پارلمان و سفرهای متعدد نمایندگان به خارج از کشور شده است، انتقاد کرد.

به گزارش موج رسا; 

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عدم شفافیت در کشور و به ویژه در دولت و مجلس گفت: متاسفانه در این موضوع عملکرد مناسبی نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دلالان، مفسدان و رانت‌خواران مانند موش‌ در لانه‌ها رسوخ کرده و در حال چپاول کشور هستند و متاسفانه کار چاق‌کن‌ها در امورات کشور حاکم شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ‌تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی درباره قرارداد دیوارهای اطراف پارلمان در میدان بهارستان و سفرهای نمایندگان به تصویب رسید اما هیات رئیسه مانع از بررسی این موضوع شده است، این در حالی است که این اقدامات خارج از مناقصه بوده و چیزی هم که خارج از مناقصه باشد، احتمال دزدی در آن زیاد است، لذا به صراحت می‌گویم شفافیتی در مجلس وجود ندارد.

کامران تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه اعلام کردیم باید حقوق و دستمزد تمام مسئولان در سامانه‌ای بارگذاری شده و قابل مشاهده باشد.

وی ادامه داد: هم مجلس باید در زمینه عدم اجرای قانون اعلام حقوق و دستمزد مدیران نظارت کند که چرا اجرایی نشده و هم باید از دستگاه‌ها این مطالبه را داشته باشیم که چرا این امر را اجرایی نکرده و به وظایفشان رسیدگی نکرده‌اند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به یک نماینده مجلس هنگام رای دادن به موضوع شفاف‌سازی رای نمایندگان اعلام کردند که این طرح 165 امضا دارد و چرا در نهایت 50 رای آورده است که پاسخ داد امضای من پای این طرح برای مردم حوزه انتخابیه‌ام بوده است، اما رای ندادنم به دلیل نگاه شخصی‌ام است، لذا به نظر می‌رسد نفاق در جامعه ما زیاد است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «سال پاسخگویی نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه سالی است؟» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر