logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۲۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

شکایت زاکانی از مقام برجسته وزارت اطلاعات

شکایت-زاکانی-از-مقام-برجسته-وزارت-اطلاعات

پیگیری پرونده تخلفات واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی و فساد اقتصادی چند ده هزار میلیارد تومانی آن تاکنون، با ورود وزارت اطلاعات شرایط جدیدی یافت.

به گزارش موج رسا; دکتر علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس با انتشار مطلبی تحت عنوان «پیگیری شکایت دکتر زاکانی از اتهامات بی اساس یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات» در سایت شخصی‌اش به ضرورت شکایت از مقام مسئول مصاحبه کننده علیه ایشان خصوصا بعد از ورود وزارت اطلاعات به پرونده تخلفات واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی و فساد اقتصادی چند ده هزار میلیارد تومانی تاکید کرد.

به گزارش موج رسا، متن نوشته دکتر زاکانی که در سایت شخصی ایشان منتشر شده به این شرح است:

هوالحق
پیگیری پرونده تخلفات واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی و فساد اقتصادی چند ده هزار میلیارد تومانی آن تاکنون، با ورود وزارت اطلاعات شرایط جدیدی یافت که در قالب مصاحبه مقام مسئول آن وزارتخانه مرتکب نشر اکاذیب، توهین و افترا نسبت به اینجانب شد.

بنده در نامه ای خطاب به وزیر محترم اطلاعات نکات لازم را تذکر دادم اما بنا برلزوم تنویر افکار عمومی، جلوگیری از تضییع حقوق مردم و ممانعت از حمایت از مفسدان اقتصادی در کشور، ضروریست از مقام مسئول مصاحبه کننده وزارت اطلاعات به دادستانی نظامی تهران شکایت کنم تا ضمن معلوم شدن هویت این فرد با محاکمه ایشان علاوه بر پرداخت هزینه اتهام زنی های بی اساس، کذب بودن گفته هایش بر همگان آشکار شود.1398/06/04

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر