logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲

راهپیمایی وعده صادق در زنجان برگزار شد

در حمایت از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق و قدردانی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت تداوم جنایت‌های رژیم خبیث اسرائیل و آمریکا خونخوار، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمائی مردم ولایت‌مدار استان زنجان برگزار شد.

کشف ميلياردی انواع کالای قاچاق در زنجان

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقيف 7 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 8 ميليارد و 600 ميليون ريال در اين استان خبر داد.

تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ برابر ۴۴.۶ درصد بود که در سال ۱۴۰۲ حدود شش درصد کاهش یافت.

تولد ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه موالید شهرستان در سال گذشته تعداد ۵۷۵ مورد بوده است گفت: در سال گذشته ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان متولد شد.

آخرین روز مهلت ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در آزمون استخدامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان آخر فروردین ماه را پایان مهلت ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی اعلام کرد.

پارک ساحلی ماهنشان ساماندهی می‌شود

شهردار ماهنشان با بیان اینکه سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه‌های شهرداری است گفت: قسمت‌هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال انجام است ولی در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با بیان اینکه رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امنیت‌ساز و قابل اتکا هستند.

میزان مصرف سم در زنجان پایین‌تر از نرم کشوری است

مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه در حدود ۳۲۰ تن انواع سم در استان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: در مقایسه با کشور میزان مصرف در زنجان به نسبت پایین‌تر است.

۸۴ درصد برق ماهنشان در صنایع و معادن مصرف می‌شود

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه ۸۴ درصد برق مصرفی ماهنشان مربوط در صنایع و معادن است، گفت: این مقدار انرژی در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی مصرف می‌شود.