logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۲۳۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان مطرح کرد

وسایط نقلیه تک سرنشین عامل افزایش ترافیک

وسایط-نقلیه-تک-سرنشین-عامل-افزایش-ترافیک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت:بیشترین علت افزایش ترافیک در مرکز شهر زنجان تردد وسایط نقلیه تک سرنشین است.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به برگشت مردم از مسافرت،میزان ترافیک در شهر زنجان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بیشترین ترافیک در تقاطع های زنجان هستیم،افزود: دو تقاطع ارتش و تربیت دارای بیشترین ترافیک هستند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر مشکل چراغ های تقاطع تربیت زنجان حل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان برضرورت برنامه ریزی مردم در زمینه مسافرت های درون شهری تاکید کرد و گفت: مردم تنها برای کارهای ضروری تنها در مرکز شهر تردد کنند.

شیر محمدی با بیان اینکه ضروری است همشهریان در ساعت پیک ترافیک از خودروهای تک سرنشین که موجب افزایش ترافیک و اتلاف وقت می شود، استفاده نکنند، افزود:با توجه به تعریف خطوط اتوبوس جدید مردم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس های شهری در سریعترین زمان مسافران را از میدان ارتش و آزادی به میدان انقلاب انتقال می دهند که این امر موجب کاهش ترافیک شده است.

این مسئول با اشاره به مشکلات، محاسن و معایب خطوط جدید اتوبوسرانی،افزود: در گذشته140 دستگاه به مرکز شهر تردد می کرد که در حال حاضر به 14 دستگاه اتوبوس رسیده است و این امر موجب کاهش ترافیک،توقف کمتر و سرعت بالا شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان وسایط نقلیه تک سرنشینی که وارد مرکز شهر می شوند را عامل مهمی در بزرگی ترافیک عنوان کرد و گفت: ضروری است مردم از خودروی شخصی برای تردد در مرکز شهر استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید

آماده باش پلیس راه زنجان در اواخر تعطیلات تابستانی

پلیس با سگ گردانی علنی در معابر زنجان برخورد می‌کند

شیرمحمدی با اشاره به فعالیت مرکز کنترل ترافیک برای اعمال قانون،افزود: دوربین های نظارتی تخلفات زنده را اعمال قانون می کنند.

وی با اشاره به استفاده پلیس از گوشی های هوشمند برای ثبت تخلفات، افزود: این گوشی ها  دست افزار بوده و تخلفات در آن واحد پیامک می شود.

این مسئول با بیان اینکه همه تخلفات و سوابق در این گوشی ها موجود است، افزود: این امر موجب افزایش سرعت رسیدگی به تخلفات می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از رانندگان خواست تا هر چه سریعتر نسبت به نقل و انتقال سند و پلاک گذاری خودروی خود اقدام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر