logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۲۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان:

مشارکت پایتخت شور و شعور حسینی در ساخت پروژه های عتبات عالیات

مشارکت-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-در-ساخت-پروژه-های-عتبات-عالیات

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت: کمک های مردم زنجان برای مشارکت در ساخت پروژه های عتبات عالیات از سوی ستاد عتبات در استان جمع آوری می شود.

ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر نذورات مردم پاتیتخت شور  شعور حسینی زنجان برای مشارکت در ساخت پروژه های عتبات عالیات جمع آوری می شود.

وی با اشاره به احداث صحن حضرت زینب (س) در کربلا از طریق جمع آوری کمک های مردمی، افزود: مردم می توانند برای احداث صحن حضرت زهرا (س) در نجف نیز کمک های خود را ارسال کنند.

این مسئول از ارسال نیرو به عراق برای احداث پروژه های مختلف خبر داد و گفت: اعزام نیز به سامرا نیز برای احداث پروژه ها انجام می شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به مشارکت زنجانی ها در زمینه پروژه گلدسته طلایی حضرت علی (ع) در نجف،تصریح کرد: کمک های مردمی در این زمینه جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید

بابایی با اشاره به استقبال خوب زنجانی ها برای کمک به ساخت عتبات عالیات، افزود: مردم در زمینه کمک به سیل زدگان در کشور نیز خوش درخشیدند.

وی از خرید 360 تخته فرش برای ارسال به سیل زدگان با جمع آوری کمک های مردمی خبرداد و گفت: این محموله تا دو سه روز آینده به این مناطق ارسال می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر