logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۲۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

برخورد کامیون کشنده با پراید در زنجان 2 نفر را به کام مرگ کشاند

برخورد-کامیون-کشنده-با-پراید-در-زنجان-2-نفر-را-به-کام-مرگ-کشاند

جانشین پلیس راه استان زنجان از یک حادثه دلخراش رانندگی در زنجان خبرداد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند.

محمدعلی عظیمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جزئیات یک حادثه دلخراش رانندگی در زنجان اظهار کرد: به دلیل عفلت و بی توجهی در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو پراید جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با پراید اتفاق افتاد یکی از سرنشینان پراید مجروح شده و دو نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: این حادثه شب گذشته در کیلومتر 55 محور زنجان- قزوین رخ داد و دو نفر از سرنشینان پراید که جان خود را از دست دادند یک کودک و یک خانم بود و راننده پراید نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد.

وی به جزئیات و علت حادثه اشاره کرد و افزود: خودرو پراید به دلیل نقص فنی در کنار جاده متوقف می شود و از علائم هشدار دهنده استفاده نمی کند و این کار باعث می شود یک کامیون کشنده از عقب با پراید برخورد کرده و منجر به وقوع یک حادثه تلخ شود.

عظیمی با بیان اینکه در اثر کوچکترین غفلت و بی توجهی یک حادثه بزرگ و جبران ناپذیر رخ داد افزود: مقصر این حادثه 50 درصد کامیون به دلیل بی توجهی به جلو و 50 درصد نیز پراید به دلیل عدم استفاده از علایم هشدار دهنده اعلام شد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر