logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۲۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

25 تن گندم قاچاق در زنجان کشف شد/ مقابله با قاچاق گندم همچنان ادامه دارد

25-تن-گندم-قاچاق-در-زنجان-کشف-شد-مقابله-با-قاچاق-گندم-همچنان-ادامه-دارد

در راستای ممنوعیت خروج گندم بدون مجوز از استان زنجان محموله 25 تنی گندم غیرمجاز توسط ماموران انتظامی در شهرستان ابهر توقیف شد.

به گزارش موج رسا; از زمانی که ممنوعیت خروج گندم در استان زنجان مطرح شده نیروی انتظامی اقدام به جلوگیری از خروج محموله های بدون مجوز از استان زنجان کرده که در این راستا یک محموله 25 تنی در زنجان توسط پلیس کشف و توقیف شد.

ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در این باره اظهار کرد: در حال حاضر خروج محموله گندم با مجوز امکان پذیر است و اگر کسی مجوز قانونی نداشته باشد براساس قانون محموله قاچاق بوده و توقیف خواهد شد.

وی از کشف یک محموله 25 تنی گندم در زنجان خبرداد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان ابهر موفق شدند تریلر حامل کالای قاچاق را در محور زنجان- ابهر شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید:

بی‌برنامگی‌ اقتصادی دولت و دودی که به چشم کشاورزان و مردم می‌رود

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: مأموران در بازرسي از اوراق بارنامه تریلر 25 تن گندم بدون مجوز قانونی کشف کردند، که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاي مکشوفه، 460 ميليون ريال برآورد شده است.

خانی پور با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت : پلیس با سودجویان و قاچاقچیانی که به صورت غیر مجاز اقدام به خرید و فروش گندم خارج از شبکه اقدام کنند برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری 26 معتاد متجاهر در شهرستان ابهر افزود: این تعداد معتاد با اجرای طرح پیشگیری از سرقت در سطح شهرستان انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز کرد:  يکي از مهمترين اهداف اجراي طرح پيشگيري از سرقت بالا بردن سطح احساس امنيت و آرامش در سطح منطقه است.

وي با اشاره به اینکه با سرعت عمل ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی شهرستان موفق شدند 26 معتاد متجاهر را دستگیر عنوان کرد: 20 نفر تحویل کمپ شده و تعداد 6 نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

خانی پور ابراز کرد: ماموران کلانتری 15 صائین قلعه نیز در حین گشت زنی در سطح حوزه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی بلاصاحب را کشف کردند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر