logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۲۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

سینما روشا میزبان فیلم های جشنواره بین المللی کودک و نوجوان

سینما-روشا-میزبان-فیلم-های-جشنواره-بین-المللی-کودک-و-نوجوان

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر فیلم‌ های سی و دومین جشنواره بین ‌المللی کودک و نوجوان در سینما روشای زنجان در حال اکران است.

محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اکران فیلم‌ های سی و دومین جشنواره بین ‌المللی کودک و نوجوان از 31 مردادماه سال جاری در زنجان آغاز شده است.

وی با بیان ینکه 10 فیلم این جشنواره در زنجان اکران می شود، افزود: روز پنج ‌شنبه فیلم ‌های "داستان باغ جادویی آنتون گرینگز"  از ساعت 17 تا 19 و "بنیامین" از ساعت 19 تا 21 اکران شد.

این مسئول افزود: همچنین در روز گذشته نیز  فیلم‌ های "جزیره گنج" از ساعت 17 تا 19 و "قطار آن شب" از ساعت 19 تا 21 در برنامه اکران این سینما قرار گرفت.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ادامه اکران فیلم های این جشنواره در زنجان، بیان داشت: امروز فیلم "جوانمردان" پویانمایی ویژه نوجوان از ساعت 17 تا 19 و فیلم " آن بیست و سه نفر" نیز ویژه نوجوانان از ساعت 19 تا 21 اکران می ‌شود.

علیمحمدی با اشاره به برنامه های اکران روز یکشنبه سوم شهریورماه،گفت: فیلم "اینجا خانه من است"  از ساعت 17 تا 19 و "منطقه پرواز ممنوع" از ساعت 19 تا 21 فردا اکران می ‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه چهارم شهریورماه ماه نیز فیلم "غرغر وارد می‌شود" ویژه کودک و نوجوان از ساعت 17 تا 19 و "تورنادو" از ساعت 19 تا 21 در برنامه اکران قرار می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون 4 فیلم این جشنواره اکران شده است، بیان داشت: 6 فیلم دیگر در نوبت اکران است.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این جشنواره دو فیلم خارجی و هشت فیلم داخلی بر روی پرده سینما قرار می گیرد.

علیمحمدی تصریح کرد: هئیت داوران این جشنواره از سوی معاونت فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان زنجان از بین دانش آموزان تعیین شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر