logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۲۲۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور دانشجویی دانشگاه زنجان:

50 درصد از دانشجویان دانشگاه زنجان غیربومی هستند/ ظرفیت خوابگاهی دانشگاه زنجان 5 هزار نفر است

50-درصد-از-دانشجویان-دانشگاه-زنجان-غیربومی-هستند-ظرفیت-خوابگاهی-دانشگاه-زنجان-5-هزار-نفر-است

مدیر امور دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: امسال نیز مشابه سال های گذشته برای تحویل خوابگاه به تمامی دانشجویان غیر بومی برنامه ریزی شده است و هیچ دانشجویی بدون خوابگاه نمی ماند.

علی امیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رویه هر ساله دانشگاه زنجان در ارائه خوابگاه های دانشجویی اظهار کرد: امسال نیز مشابه سال های گذشته برای تحویل خوابگاه به تمامی دانشجویان غیر بومی برنامه ریزی شده است و هیچ دانشجویی بدون خوابگاه نمی ماند.

وی با اشاره به نیاز دانشجویان جدیدالورود غیر بومی به خوابگاه ابراز کرد: طبق رویه هر ساله با تخلیه خوابگاه های دانشجویی توسط دانشجویان فارغ التحصیل فضای خوابگاه ها آزاد و امکان حضور دانشجویان جدیدالورود در خوابگاه ها ممکن می شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به تلاش های هرساله مسئولین دانشگاه زنجان برای تامین خوابگاه های مورد نیاز دانشجویان افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی دانشجویان از خوابگاه برخوردار می شوند.

وی با اشاره به ظرفیت خوابگاهی 5هزار نفره دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: هر ساله به طور تقریبی 50درصد از دانشجویان دانشگاه زنجان غیر بومی هستند و درخواست کننده خوابگاه.

امیری با اشاره به در اولویت بودن خواهران برای استفاده از امکانات رفاهی دانشگاه عنوان کرد: خواهران به دلیل شرایط ویژه خود برای استفاده از خوابگاه و امکانات رفاهی در اولویت هستند و تا به امروز مشکل خاصی در خوابگاه خواهران وجود نداشته است.

وی با اشاره به تنها خوابگاه خارج از دانشگاه ابراز کرد: فقط خوابگاه برادران استقلال خارج از دانشگاه است که شاید به دلیل عدم حضور خوابگاه در داخل مجموعه دانشگاه از امکانات رفاهی کمتری نسبت به سایر خوابگاه‌های دانشگاه زنجان برخوردار باشد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه زنجان از برنامه دانشگاه در جهت  حضور خوابگاه استقلال در داخل مجموعه دانشگاهی برای ارائه بهتر خدمات رفاهی خبر داد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر