logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۲۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

نیازمند احداث کمپ ماده 16 در استان زنجان هستیم/ فرهنگ رانندگی در استان زنجان باید ارتقا یابد

نیازمند-احداث-کمپ-ماده-16-در-استان-زنجان-هستیم-فرهنگ-رانندگی-در-استان-زنجان-باید-ارتقا-یابد

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان نیازمند احداث کمپ ماده 16 استان زنجان هستیم گفت: ظرفیت کمپ‌های استان برای نگهداری و بهبود معتادان کافی نیست.

سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با موج رسا; در مورد پاکسازی برخی از پارکهای زنجان اظهار کرد: برای پاکسازی پارکها از معتادان متجاهر و خرده فروشان قطعا ورود می‌کنیم و توانمندی این را هم داریم ولی مشکلی که وجود دارد این استان کمپ ماده 16 را ندارد.

وی تصریح کرد: ما جا برای نگهداری معتادین و ادامه درمان آنها در استان نداریم و کل ظرفیت ما در استان زنجان 200 نفر می‌رسد که آنهم غیرانتفاعی هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان استان زنجان کمپ دولتی ندارد افزود: ظرفیت کمپ‌ها نیز در استان کم است و در حال حاضر نیز با طرحهایی که اجرا می‌شود معتادان متجاهر جمع آوری می‌شوند.

وی بیان کرد: مواد مخدر عامل اصلی فساد و سرقت‌ها است و از اولویت‌های نیروی انتظامی در سطح استان مطرح است.

فرهنگ رانندگی در استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه 90 درصد فوتی‌های داخل شهر به دلیل نبستن کمربند است افزود: در خیلی از تصادفات کمربند جان سرنشین را نجات داده است.

وی همچنین با اشاره به فرهنگ رانندگی در استان زنجان افزود: وضعیت فرهنگ رانندگی در استان راضی کننده نیست و باید فرهنگ رانندگی در استان زنجان بیشتر جا بیفتد.

بیشتر بخوانید:

حوادث رانندگی در زنجان 3 نفر را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه سرقت یکی از جرائمی است که شهروندان را اذیت می‌کند افزود: دلایل مختلفی نیز دارد که یکی  از دلایل می‌تواند سهل انگار شهروندان باشد.

وی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده نیز توانستیم در چهار ماه نخست امسال میزان سرقت‌ها را کاهش دهیم و تا به امروز شاهد کاهش 5 درصدی هستیم.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه این 5 درصد کاهش کافی نیست و باید در بخش‌هایی ورود بیشتری داشته باشیم که این اقدام انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: استفاده از قفل فرمان نیز در کاهش میزان سرقت خودرو در استان بسیار تاثیر گذار است.

وی در پایان در مورد برخورد با توزیع کنندگان مشروبات الکلی افزود: با طرح‌هایی که در نظر گرفته شده با این افراد برخورد خواهیم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر