logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۲۲۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

افزایش کیفیت زندگی شهروندان زنجانی را دنبال می‌کنیم/ احداث پل غیرهمسطح مدرس عملیاتی می‌شود

افزایش-کیفیت-زندگی-شهروندان-زنجانی-را-دنبال-می‌کنیم-احداث-پل-غیرهمسطح-مدرس-عملیاتی-می‌شود

رئیس شورای شهر زنجان گفت: افزایش کیفیت زندگی شهروندان زنجانی را دنبال می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; حمیدرضا حمیدی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه در هر موقعیتی سعی کردن تا شهر یک قدم به جلو برود، اظهار کرد: در مسئولیت جدید نیز سعی خواهم کرد تا شهر را رو به جلو پیش ببریم.

وی با بیان اینکه هدفم افزایش کیفیت زندگی مردم است، ابراز کرد: افزایش کیفیت خدمات به افزایش کیفیت زندگی مردم منجر خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه کاستی‌هایی در این شورا نیز وجود داشته اما اقدانات مثبت بیشتر بوده است، گفت: امیدوارم با قدرت بیشتر دو سال آتی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه کارهای انجام نشده زیادی وجود دارد و باید تلاش کنیم، خاطرنشان کرد:  شروع و اتمام پروژه سبزه میدان مهمترین کار شورا در دو سال آتی است.

حمیدی با بیان اینکه احداث پل غیرهمسطح مدرس یکی از پروژه های در دست اجرا خواهد بود، افزود: به نتیجه رساندن الگوی جدید خطوط حمل و نقل عمومی نیز یکی از کارها است.

وی با تاکید بر لزوم آرام سازی بافت مرکزی شهر عنوان کرد: میراثهای فرهتگی ما در بافت مرکزی بوده و  حضور توریستها و شهروندان باعث می شود تا ارزشهای فرهنگی شهر دیده شوند.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر توجه به سرزندگی بافت مرکزی، لزوم زیست پذیری حاشیه شهر را نیز مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به حفظ انسجام درونی شورا خاطرنشان کرد: افزایش نظارت شورا بر شهرداری و دستگاه های اجرایی در دوره جدید پیگیری خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر