logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۲۲۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در استان زنجان

اجرای-طرح-ساماندهی-موتورسیکلت-سواران-متخلف-در-استان-زنجان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از ساماندهی و برخورد قاطع با موتورسیکلت سواران متخلف در استان خبر داد وگفت: در 24 ساعت گذشته 112 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند توجه، برنامه‌ریزی و مشارکت همه سازمانها، نهادها و اقشار مختلف مردم است اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی در هر منطقه و نقطه ای از کشور متناسب با آسیب های آن منطقه برنامه ریزی و اقدام می‌کند.

وی با اشاره به این که طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در استان زنجان برای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا می شود بیان کرد: بسیاری از سرقت‌های خرد و مزاحمت توسط راکبان موتورسیکلت‌های متخلف انجام می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: با تلاش و همت کارکنان انتظامی استان 112 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این طرح توقیف و اقدامات قانونی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید:

كشف بيش از 123 هزار ليتر روغن موتور احتكار شده در زنجان

وی عنوان کرد: موتورسیکلت به دلیل ویژگی‌های خاص خود امروزه مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته اما به دلیل رعایت نشدن قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی برخی از موتورسواران صدمات و آسیب‌های جبران ناپذیری بر افراد متحمل شده است.

خسروانی افزود: امروزه جولان برخی موتورسواران در خیابان‌ها و پیاده‌روهای شهر صرف نظر از عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و انواع تخلفاتی که در بین موتور سواران شایع است، تحمیل حجم انبوهی از امکانات جامعه برای جبران خسارت‌های ناشی از این وسیله نقلیه موجب نگرانی مردم شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات ناشی از حوادث رانندگی و اجرای دقیق قوانین و مقررات مرتبط، طرح ساماندهی و انضباط‌بخشی موتورسیکلت سواران در زنجان در حال اجرا است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تغییر در اصالت و ارکان وسیله نقلیه و هرگونه حرکات نمایشی مانند دور زدن درجا و یا حرکت موتور سیکلت بر روی یک چرخ و مزاحمت برای نوامیس مردم از مهم‌ترین موارد قابل توجه در اجرای این طرح به شمار می‌روند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر