logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۲۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حجت‌الاسلام سالک:

برخورد بدون ملاحظه با مفدسین، اعتماد را به قوه قضائیه باز گرداند

برخورد-بدون-ملاحظه-با-مفدسین،-اعتماد-را-به-قوه-قضائیه-باز-گرداند
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت:عملکرد آقای رئیسی در برخورد قاطع با مفسدان و رانت خواران، امیدی خاص در جامعه ایجاد کرده و اعتماد از دست رفته به عدلیه را جلب کرده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید در جامعه گفت: اسلام برای آرامش جامعه برنامه‌های فراوانی دارد و آنهایی که موانع رشد جوامع هستند مفسدان جامعه محسوب می‌شوند.

 
وی افزود: مفسدان جامعه فرقی نمی‌کند از کدام قشر و گروه باشند گاهی مفسد اقتصادی وگاهی مفسد سیاسی و یا مفسدان فرهنگی و اجتماعی.
 
نماینده مردم  اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که آرامش و امنیت جامعه را به هم می‌زند فساد است و ضرورت دارد با هرگونه فساد که موجب برهم زدن آسایش و امنیت جامعه است برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.
 
سالک اظهار داشت: عملکرد آقای رئیسی در شرایط کنونی امیدی را در جامعه ایجاد کرده و اعتماد از دست به قوه قضاییه را جلب کرده است.
 
وی گفت: شدیداً نیازمند اعتماد عمومی نسبت به مسائل اساسی و مربوط به انقلاب اسلامی هستیم و علی‌رغم تلاش دشمن و استکبار که می‌کوشند فاصله‌ها را زیاد کرده و اعتماد‌ها را از بین ببرد اما ما باید در این بستر ورود جدی داشته باشیم.
 
نماینده مردم  اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: زحمات آقای رئیسی در مسند قوه قضاییه که قاطعانه به پالایش درونی قوه قضاییه پرداخته و با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنیم و این مسئله را باید تقویت کرد.
 
منبع: راه دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر