logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۲۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از سوی مسئول ستاد کانون های مساجد زنجان؛

برنامه های روز جهانی مسجد در زنجان تشریح شد

برنامه-های-روز-جهانی-مسجد-در-زنجان-تشریح-شد

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برنامه های روز جهانی مسجد را در زنجان تشریح کرد.

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت:  به مناسبت روز جهانی مسجد از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برنامه های مختلفی برگزار می شود.

وی با اشاره به دیدار با ائمه جمعه استان زنجان به مناسبت روز جهانی مسجد، خاطرنشان کرد: تجلیل از خادمین کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

این مسئول بیان داشت: به مناسبت روز جهانی مسجد کتاب های مورد نیاز به کانون های فرهنگی و هنری استان اهدا می شود.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای حضور حجت الاسلام امیر ارزانی مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون های کشور برای حضور در برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان انجام شده است.

حجت الاسلام یار محمدی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تبیین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از برنامه های پیش بینی شده برای حضور وی در زنجان است.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز جهانی مسجد در زنجان خبرداد و گفت: مسابقه دوچرخه سواری بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز برگزار می شود.

به گزارش موج رسا، ٢١ آگوست برابر با ٣٠ مرداد بنا به در خواست جمهوری اسلامی ایران، از سوی سازمان کنفرانس ‌اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

 ٢١ آگوست مصادف است با به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها. هفته تکریم و تجلیل مساجد از 30 مرداد ماه تا 5 شهریورماه در کشور به طور گسترده برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر