logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۲۱۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل استاندارد استان زنجان خبرداد

جلوگیری از ورود مصالح ساختمانی غیراستاندارد به استان زنجان

جلوگیری-از-ورود-مصالح-ساختمانی-غیراستاندارد-به-استان-زنجان

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به اینکه از ورود مصالح ساختمانی غیراستاندارد به استان زنجان جلوگیری می‌شود گفت: مراکز عرضه مصالح ساختمانی در زنجان کنترل می‌شوند.

داود کارگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کنترل مراکز عرضه مصالح ساختمانی و جلوگیری از ورود مصالح غیراستاندارد به استان زنجان اظهار کرد: سه رأس مثلث تولید،عرضه و فروش مصالح ساختمانی در زنجان، تحت کنترل استاندارد قرار دارد.

وی تصریح کرد: در راستای کنترل مضاعف تولیدات مصالح ساختمانی استان، اعضای کارگروه مصالح ساختمانی و تجهیزات صنعت ساخت و ساز این استان، از واحد تولیدی سیلیس آراء، تولید کننده بتن های هوا دار اتو کلاو نشده استاندارد، بازدید کردند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به اینکه از مراکز عرضه و تولید مصالح ساختمانی بازید می‌شود بیان کرد: این بازدید به منظور کنترل مضاعف تولیدات مصالح ساختمانی استان انجام شد تا از ورود مصالح غیراستاندارد به استان جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مراکز عرضه و تولید مصالح ساختمانی به صورت مستمر بازدید می‌شود عنوان کرد: این بازدید ها در قالب برنامه عملیاتی این اداره کل و به منظور کنترل مضاعف تولیدات مصالح ساختمانی، موازی با کنترل مراکزعرضه و فروش انجام می‌شود.

کارگرزاده افزود: با اجرای این طرح، سه رأس مثلث تولید، عرضه و فروش مصالح ساختمانی، برای ممانعت از ورود کالاهای ساختمانی فاقد کیفیت به استان، جهت مصرف در پروژه های ساختمانی تحت کنترل قرار می‌گیرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر