logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

محدودیت های ترافیکی ویژه روز طبیعت در زنجان اعمال می‌شود/ تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان زنجان در روز طبیعت ممنوع است

محدودیت-های-ترافیکی-ویژه-روز-طبیعت-در-زنجان-اعمال-می‌شود-تردد-موتورسیکلت-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-در-روز-طبیعت-ممنوع-است

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در روز طبیعت در محورهای استان زنجان گفت: تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان زنجان در روز طبیعت ممنوع است.

علي اصغر شير محمدي در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: محدودیت های ویژه ترافیکی روز طبیعت در زنجان اعمال می شود.

وی از اعمال محدودیت های ویژ ه ای ترافیکي در روز طبیعت در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبرداد و گفت: در این روز تردد موتور سیکلت ها و کامیون های سنگین در محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رئيس پليس راه استان زنجان از ممنوعيت حمل مسافر با وانت بارها و كاميون ها  خبر داد و گفت : بر اساس قوانين راهنماي و رانندگي حمل مسافر با وانت بار ، كاميون و كاميونت ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

اين مقام انتظامي به استقرار 80 گشت ویژه پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان همزمان با روز طبیعت اشاره کرد و یاد آورشد: گشت های ویژه کنترل محورهای استان زنجان در روز طبیعت را بر عهده دارند.

سرهنگ شير محمدي گفت: در روز طبيعت  از ساعت 19 تا پايان شب 13 فرودین محور" تهم – چورزق"  به سمت زنجان یکطرفه خواهد شد .

 وي  از انجام تست الكل در محورهاي مواصلاتي از رانندگان خبر داد و گفت : متخلفان به مراجع قضايي معرفي خواهند شد.

 رئيس پليس راه استان زنجان به خانواده ها توصيه كرد : در روز طبيعت مراقب فرزندان خود بوده و آنها را در كنار جاده رها نكنند و از بازي و ورزش در كنار جاده  ها خودار ي  و قوانين رهنمايي و رانندگي را رعايت كنند.    

///ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر