logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۲۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بیش از 70 تن قاچاق گندم در زنجان

کشف-بیش-از-70-تن-قاچاق-گندم-در-زنجان

فرمانده انتظامي استان از توقیف بیش از 70 تن گندم غیر مجاز به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 ریال در سطح استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش گندم به صورت غیرمجاز در سطح استان، بلافاصله کارکنان انتظامی استان برای بررسی موضوع به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته، 4 خودرو تریلر حین انتقال گندم به استان‌های همجوار شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضائی برای بررسی بیشتر متوقف شدند.

بیشتر بخوانید:

کشف بیش از 100 تن گندم قاچاق در زنجان

وي افزود: مأموران در بازرسي از خودروها 70 تن و 452 کیلو گندم بدون مجوز قانونی کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاي مکشوفه، یک میلیارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.

سردار جهانبخش با اشاره به تحویل بارهای گندم به سیلوهای دولتی بيان کرد: متهمان به همراه پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

11 سارق حرفه‌ای در زنجان دستگیر شدند

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در زنجان گفت: در این طرح 11 سارق حرفه‌ای دستگیر شده و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 11 سارق سابقه دار با 13 فقره سرقت وکشف اموال مسروقه خبرداد و اظهار کرد: يکي از مهمترين اهداف اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بالا بردن سطح احساس امنيت و آرامش در سطح جامعه است.

وي با اشاره به دستگيري 11 نفر در اين طرح، افزود: با سرعت عمل و اجراي طرح مهار و گشت نامحسوس ماموران موفق شدند 11 سارق سابقه دار را دستگیرکنند.

سردار جهانبخش گفت: در تحقیقات سارقان به سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو و منزل اعتراف واموال مسروقه از متهمان کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی در حین گشت‌زنی موفق به کشف 2 دستگاه خودرو و2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان از استمرار اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در طول سال جاري خبرداد و گفت: پليس با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي سارقان را گرفتار كرده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر