logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۲۱۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

علت تاخیر دومین پرواز حجاج زنجانی بی‌برنامگی دولت عربستان است/ هواپیمای زنجان تا دقایقی دیگر از فرودگاه مدینه پرواز می‌کند

علت-تاخیر-دومین-پرواز-حجاج-زنجانی-بی‌برنامگی-دولت-عربستان-است-هواپیمای-زنجان-تا-دقایقی-دیگر-از-فرودگاه-مدینه-پرواز-می‌کند

مدیر فرودگاه زنجان در مورد علت تاخیر دومین پرواز مدینه- زنجان گفت: علت تاخیر دومین پرواز حجاج زنجانی بی‌برنامگی دولت عربستان است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌  بازگشت حجاج زنجانی اظهار کرد: نخستین پرواز روز گذشته در ساعت 14:05 از مدینه به زنجان انجام شد.

وی در مورد تاخیر دومین پرواز که قرار بود هواپیما در ساعت 00:40 در فرودگاه زنجان به زمین بنشیند متاسفانه به دلیل بی‌برنامگی از طرف دولت عربستان با تاخیر انجام شده است.

مدیر فرودگاه زنجان عنوان کرد: دلیل این تاخیر را شلوغی‌هایی که در فرودگاه‌های عربستان و ناهماهنگی‌هایی که وجود داشته و همچنین به دلیل مشکل انتقال حجاج از مکه به مدینه اعلام می‌کنند که این کار منجر به تاخیر پرواز حجاج زنجانی شده است.

وی با اشاره به اینکه با ارتباطی که داشتیم در حال حاضر این مشکل رفع شده است افزود: تا دقایقی دیگر پرواز حجاج زنجانی از سمت مدینه به زنجان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:99

حجاج زنجانی با 6 پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

قاسمی عنوان کرد: روز یکشنبه نیز حجاج زنجانی با سه پرواز از مدینه به زنجان انجام خواهد شد و براساس پیش‌بینی‌های شرکت هواپیمایی تاخیری در پروازها نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این تاخیر تنها برای فرودگاه زنجان نبود و پروازهای ساری و یزد نیز با تاخیر مواجه شده است افزود: عدم هماهنگی از سوی دولت عربستان و احتمال کارشکنی‌هایی که بوده باعث این تاخیر شده است.

مدیر فرودگاه زنجان در مورد پروازهای امسال حجاج از فرودگاه زنجان خاطر نشان کرد: امسال در حد توان امکاناتی که داشتیم آماده کردیم و نیروهای عملیاتی و همکاری خوب سایر دستگاه‌ها باعث شد هیچ مشکلی در پروازهای ایجاد نشود.

وی ابراز کرد: هواپیمای زنجان در زمان مقرر شده و با برنامه از شب گذشته در فرودگاه مدینه به زمین نشسته و منتظر مسافران بوده تا کار انتقال حجاج از مکه به مدینه انجام شود.

قاسمی گفت: در پرواز‌های امسال از سمت ایران هیچ مشکلی نبوده و پرواز سر ساعت و با برنامه انجام شده و دلیل این تاخیر نیز به دلیل مشکلی انتقال حجاج بود که مطرح شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر