logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۲۱۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

تشکیل 214 گروه جهادی جغرافیا محور در استان زنجان/ گروه‌های جهادی در همه عرصه‌ها آماده خدمات رسانی به مردم هستند

تشکیل-214-گروه-جهادی-جغرافیا-محور-در-استان-زنجان-گروه‌های-جهادی-در-همه-عرصه‌ها-آماده-خدمات-رسانی-به-مردم-هستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی گفت: گروه‌های جهادی در همه عرصه‌ها آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هدف از تشکیل بسیج سازندگی و ایجاد اردوهای هجرت استفاده از پتانسیل و ظرفیت جوانان است اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز حضرت آقا تاکیدات فراوانی در خصوص استفاده از ظرفیت بزرگ جوانان دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی طرح هجرت استفاده از پتانسیل و ظرفیت قشر جوان جامعه است تصریح کرد: از ظرفیت‌ نیروهای جوانی که آماده بکار و آماده جهاد هستند استفاده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان عنوان کرد: ستاد اردو‌های جهادی بسیج سازندگی هر ساله براساس قانون مصوب مجلس در راستای اینکه همه دستگاه‌های اجرایی به کمک جهادگران بیایند برگزار می‌شود.

وی افزود: جهادگران در مناطق مختلف در زدودن چهره محرومیت در مناطق محروم و روستایی کشورمان فعالیت کرده و همچنین در چند سال اخیر نیز در حاشیه شهرها خدمات ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

جهادگران بسیجی غیرت مداران عرصه آبادانی کشور هستند

امندی خاطر نشان کرد: در بحران‌هایی هم که اتفاق می‌افتد گروه‌های جهادی پای کار هستند که در سیل امسال جهادگران این آمادگی را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه جهادگران در هر زمان آماده خدمات رسانی به مردم هستند گفت: در استان زنجان نیز بالغ بر 214 گروه جهادی جغرافیا محور را داریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های جهادی خدمت‌رسان محله محور نیز در استان زنجان تشکیل شده است عنوان کرد: 720 گروه نیز در محلات آماده فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به قانون بسیج سازندگی بیشتر فعالیت‌های ما در عرصه‌های مختلف اعم از عمرانی٬ بهداشت و سلامت٬ خدمات‌رسانی٬ اشتغال به ویژه اقتصاد مقاومتی بوده و در سایر عرصه‌ها نیز مانند حوادث غیرمترقبه این گروه‌ها آمادگی دارند فعالیت داشته باشند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر