logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۲۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

ساماندهی 720 گروه جهادی محله محور در استان زنجان/ با روحیه انقلابی و جهادی در برابر دشمن ایستاده‌ایم

ساماندهی-720-گروه-جهادی-محله-محور-در-استان-زنجان-با-روحیه-انقلابی-و-جهادی-در-برابر-دشمن-ایستاده‌ایم

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ساماندهی 720 گروه جهادی محله محور در استان زنجان گفت: این گروه‌ها به منظور خدمات رسانی در مواقع لازم ایجاد شده است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی چهارشنبه شب در جلسه ستاد اردو‌های جهادی بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه سعی کردیم در بسیج سازندگی کمک کار دولت باشیم اظهار کرد: در هر عرصه‌ای اگر لازم باشد برای آبادانی ورود پیدا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای محرومیت‌زدایی در هر جایی لازم باشد همکار و همیار دولت است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در کل کشور افتتاح‌های خوبی را در مناطق مختلف و محروم استان خواهیم داشت افزود: امیدواریم با کمک دستگاه‌های مختلف و ادارات و همیاری استاندار بتوانیم کارهای خوبی را در سطح استان داشته باشیم و قافله محرومیت‌زدایی در استان از سایر استانها عقب نمانیم.

وی با اشاره به اینکه در مسئله زلزله کمک کار دولت بودیم و حادثه سیل زیر پای کار بودیم افزود: در استانهای مازندران٬ گلستان٬ لرستان و کمک رسانی ویژه برای شادگان کمک‌های مختلفی نقدی و غیرنقدی را ارسال کردیم و هم حضور ماشین آلات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) و اعزام گروه‌های جهادی کارهای بسیار خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

حرکت بسیج سازندگی منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب است

طهماسبی عنوان کرد: شادگان را به استان زنجان واگذار کردند کمک‌رسانی با حضور شخص فرمانده محترم سپاه استان آغاز و اقدامات خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با کمک‌ دستگاه‌های مختلف می‌توان اقدامات بسیار برجسته‌ای را در مناطق محروم انجام داد افزود: با همدلی و همزبانی و با کمک دستگاه‌های مختلف امیدوارم بازخورد خوبی در عرصه محرومیت‌زدای در استان داشته باشیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغی برای طرح هجرت دانش آموزی در استان زنجان داده نشده ولی اقدامات خوبی در سطح استان انجام شد افزود: با کمک آموزش و پرورش توانستیم کار مرمت و زیبا سازی 41 مدرسه را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در جلسه‌ای که با حضور استاندار برگزار شد درخواست کردیم به موضوع طرح هجرت دانش آموزی که 10 روزه در استان برگزار می‌شود نظر ویژه‌ای شود و مدارسی که در مناطق محروم استان وجود دارد توسط دانش آموزان بسیجی و با همکاری آموزش و پرورش مرمت و زیبا سازی شوند.

طهماسبی عنوان کرد: احداث و مرمت 166 پروژه محرومیت‌‌زدایی و سازندگی را سال گذشته با مشارکت دستگاه‌های مختلف و خود مردم و بسیجیان در استان زنجان انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه انتخایات مجمع گروه‌های جهادی استان امسال با حضور نخبگان گروه‌های جهادی برگزار شد بیان کرد: اعضای این مجمع مشخص شدند و امروز هم در لبیک به فرمان رهبر انقلاب در شهر ری حضور دارند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره اجرای طرح سواد آموزی در استان زنجان افزود: سال گذشته توسط 50 نفر طرح سواد آموزی برگزار شد و 108 تیم بهداشتی به مناطق محروم استان جهت خدمات رسانی اعزام کردیم.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی ما در استان زنجان به 214 گروه جهادی جغرافیا محور ارتقا یافته است اظهار کرد: بالای 720 گروه جهادی محله محور را سازماندهی کردیم تا در مواقع لازم این گروه‌ها بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

طهماسبی خاطر نشان کرد: تامین و توزیع جهیزیه به زوج‌های جوان را در سال گذشته 14 مورد داشتیم و این روند را امسال نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان افزود: 280 طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان با همکاری بسیج سازندگی و بانک مهر اقتصاد برگزار کردیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است تصریح کرد: این فرمایش رهبری را که برگرفته از آیات و روایات است عمل کرده و برای مردم خدمت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه درخواست داریم همه ادارات در شهرستانها به کمک بسیج بیایند هر چند که پای کار هستند ولی کمی همت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم اقدامات برجسته‌ای را در مناطق محروم انجام دهیم بیان کرد: حضور در عرصه محرومیت‌زدایی با روحیه انقلابی و جهادی در برابر مشکلاتی که در حال حاضر گریبان‌گیر استان و شهرمان و کشورمان به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ ایجاد شده ایستاده و دشمن را به زانو درآوردیم.

//ع      

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر