logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۲۱۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

حرکت بسیج سازندگی منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب است

حرکت-بسیج-سازندگی-منطبق-با-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-است

معاون استاندار زنجان با اشاره به فعالیت‌ها موثر بسیج سازندگی در سطح استان زنجان گفت: حرکت بسیج سازندگی منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش موج رسا; مهرداد سلطانی امروز در چهارشنبه شب در جلسه ستاد اردو‌های جهادی بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه اقدامات اردوهای هجرت و بسیج سازندگی قابل تقدیر است اظهار کرد: همچنین از گروه‌های بسیج سازندگی که در مناطق سیل زده کشورمان حضور یافته و ارائه خدمات کردند تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی استان نهادها و ارگان‌‌های دولتی و عمومی در حرکت‌های محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی یاریگر و همکار بسیجیان تلاشگر هستند.

معاون استاندار زنجان عنوان کرد: بسیج سازندگی حرکتی است که برمبنای استعانت از نیروی جوانی جوانان کشور و استان و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این حوزه با بیشترین بازدهی و بهره‌وری را از امکانات و پتانسیل‌های موجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کلید واژه‌های بیانیه گام دوم که توسط رهبری انقلاب صادر شد بحث جوانان است افزود: ایشان محورهای توسعه کشور را از جوانان خواستند.

بیشتر بخوانید:

عملیات اجرایی 40 هزار پروژه بسیج سازندگی آغاز شد

سلطانی بیان کرد: حرکت بسیج سازندگی نیز منطبق با این فرمایشات رهبر عزیزمان و آنچه باید در بیانیه گام دوم اتفاق بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: براساس گزارش ارائه شده توسط بسیج سازندگی شاهد رشد عملکردها در برخی از شاخص‌ها بودیم و این حرکت رو به جلو جای قدردانی است.

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه این حرکت‌های بسیج سازندگی محورهای محله محوری و برمبنای منطقه محوری اتفاق می‌افتد گفت: این اقدام گروه جهادی می‌تواند بازدهی خوب در کمترین زمان داشته باشد.

وی عنوان کرد: حرکت‌های محله محور و منطقه محور گروه‌های جهادی در مواقع بحرانی می‌تواند سریع و زودبازده کمک حال آسیب‌دیدگان احتمالی این اتفاقات باشد.

سلطانی افزود: در خصوص بحث بهسازی مدارس مناطق محروم سال گذشته مبلغی تخصیص یافته بوده ولی کارسازی نشده امسال باید اقدامی صورت بگیرد تا کارسازی اتفاق بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ما باید هر آنچه که در توان دارند برای پشتیبانی از این حرکت جهادی اقدام کنند.

معاون استاندار زنجان گفت: به ویژه دستگاه‌هایی که در شهرستانها قرار دارند می‌توانند پشتیبانی خاص و خوبی را از اردوهای جهادی و اردوهای هجرت انجام دهند.

وی عنوان کرد: نقش ادارات در شهرستان باید بیشتر باشد چون نقطه هدف عمدتا شهرستانها و نقاط دور افتاده شهرستانها است و فرمانداران نیز در این راستا همت می‌گمارند.

وی با اشاره به بازسازی مناطق سیل زده باید کمک‌های استانی بعد از این به سمت استانی معطوف باشد افزود: باید این کمک‌ها برای مناطقی که در اثر بارشهای امسال خسارت دیدند در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: برخی از دستگاه‌ها وظیفه تخصصی در بازسازی ناطق آسیب دیده از بارندگی دارند مانند بنیاد مسکن باید کاری کنیم آنچه که اتفاق می‌افتد به صورت هم افزا باشد و مناطق تقسیم نشود.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر