logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۲۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
توسط جمعیت هلال احمر انجام می شود

اجرای طرح ملی "نذرآب" در زنجان

اجرای-طرح-ملی-"نذرآب"-در-زنجان-

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای دومین بار اجرای طرح ملی" نذرآب" با هدف تامین آب آشامیدنی برای مناطق محروم سیستان و بلوچستان توسط این جمعیت آغاز شد.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نیک شهر در سیستان وبلوچستان منطقه ای محروم و به لحاظ تامین آب آشامیدنی، موارد بهداشتی و سلامت نیازمند دریافت خدمات هستند، زنجان معین این شهرستان برای ارائه این خدمات شده است. 

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی نذر آب با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان شهرستان نیک شهر با مشارکت شهروندان، خیرین، داوطلبان، شرکت ها و سازمان های مردم نهاد استان زنجان آغاز شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این طرح از منابع، ظرفیت ها و خدمات داوطلبانه، سازمان های مردم نهاد یا موسسه های خیریه توانمند استانی بهره گیری می شود. 

میرزایی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همگام با توسعه اهداف بشر دوستانه امسال این طرح را در شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان اجرا می کند.

 وی اظهارداشت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر استان زنجان در اجرای طرح کاروان سلامت موفق بوده است، این استان برای دومین بار معین سیستان و بلوچستان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شده و جزیره کیش نیز تیم پشتیبان زنجان است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه خیرین، سازمان های مردم نهاد، موسسات و شهروندان علاقمند برای تامین آب آشامیدنی برای هموطنان نیک شهری می توانند کمک های غیرنقدی اعم از سبد غذایی و پک های بهداشتی را به این جمعیت بخش داوطلبان ارائه دهند. 

میرزایی خاطرنشان کرد: واریز کمک های نقدی نیز از طریق #112 * امکانپذیر است. 

به گزارش موج رسا،در طرح ملی" نذرآب 1" این جمعیت با مشارکت خیرین سازمان های مردم نهاد و داوطلبان توانست آب معدنی و تانکرهای آب آشامیدنی بهداشتی و سالم را برای هموطنان سیستان و بلوچستانی تحویل دهد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر