logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۲۱۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

کلنگ‌زنی و افتتاح 920 میلیارد تومان پروژه عمرانی استان زنجان در هفته دولت/ استفاده از نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی را از اولویت‌های کاری خود قرار دادم

کلنگ‌زنی-و-افتتاح-920-میلیارد-تومان-پروژه-عمرانی-استان-زنجان-در-هفته-دولت-استفاده-از-نیروهای-بومی-در-پست‌های-مدیریتی-را-از-اولویت‌های-کاری-خود-قرار-دادم

استاندار زنجان با اشاره تاکید بر پرورش نیروهای بومی در استان گفت: استفاده از نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی از اولویت‌های مهم ما در استان است.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش بنده استفاده از افراد بومی در حوزه مدیریتی است اظهار کرد: تمام تلاشم این است که از زنجانی‌ها در حوزه مدیریت استفاده کنم و برای اینکار نیز حساس هستم.

وی با تاکید براینکه باید نیروهای بومی را پرورش دهیم افزود: به مدیرانی علاقه دارم که در حوزه کاری خود فعال باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارهای خوبی را در حوزه کشاورزی در استان زنجان آغاز کردیم افزود: از رئیس جدید جهادکشاورزی نیز انتظار داریم در پیشبرد برنامه‌های حوزه کشاورزی اهتمام جدی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه ثابت نگه داشتن قیمت گوشت مرغ جزو استانهای اول کشور بودیم افزود: یک استاندار مدیری را می‌خواهد که چارچوب‌دار باشد وقتی که چیزی را به تفاهم می‌رسیم عمل کند و مدیری که چارچوب نداشته باشد نمی‌تواند برای استان مفید باشد.

حقیقی با اشاره به پتانسل‌های استان در جذب سرمایه‌گذاران افزود: استان زنجان در حوزه کشاورزی پتانسیل‌های خوبی دارد باید از این پتانسیل‌ها در جذب سرمایه‌گذاران استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

زیرساخت‌های صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان پاسخگوی نیاز استان نیست

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاریهای خوبی در حوزه کشاورزی در سطح استان انجام شده ولی جای کار برای جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه زیاد است افزود: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در بخش پرورش دام در استان صورت گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حوزه واحد‌های تولیدی صنعتی حرکت‌های خوبی در سطح استان انجام شده است عنوان کرد: اگر به جذب سرمایه‌گذار در حوزه کشاورزی استان تمرکز کنیم شاهد پیشرفت و اقدامات برجسته‌ای در این حوزه نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در سطح استان افزود: مجموع پروژه‌های افتتاح شده و کلنگ‌زنی استان در سال گذشته 387 میلیارد تومان بوده ولی امسال بالای 920 میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

حقیقی با بیان اینکه بیشتر پروژه‌ها افتتاحی هستند خاطر نشان کرد: امسال 2.6 برابر سال گذشته پروژه افتتاح خواهیم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر