logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۲۱۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف زنجان مطرح کرد؛

لباس های ایرانی – اسلامی زیر تیغ گرانی

لباس-های-ایرانی-–-اسلامی-زیر-تیغ-گرانی

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: بیشتر پوشاکی با تبعیت از الگوی ایرانی – اسلامی تولید می شود، با قیمت های بسیار بالا عرضه می شود.

علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده در حوزه لباس نبود الگوی ایرانی – اسلامی در زمینه پوشاک است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد جامعه مایل به خرید لباس های ایرانی – اسلامی هستند، افزود: در حال حاضر تنها چند فروشگاه در این زمینه فعالیت می کنند که گرانی موجب عدم استقبال از آنها شده است.

حیدری قیمت محصولات ایرانی – اسلامی را گران عنوان کرد و افزود: این گرانی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم،موجب دوری از لباس ایرانی – اسلامی می شود.

وی با اشاره به افزایش چند برابری قیمت چادر در کشور، افزود: این موضوع نیز در خرید کالای ایرانی تاثیرگذار است.

این مسئول با بیان اینکه جوانان بسیاری علاقه مند به استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر هستند، بیان داشت: باید زمینه های لازم نیز در این زمینه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان ادامه داد: باید در زمینه پوشاک ایرانی – اسلامی نیز سلایق جوانان مورد توجه باشد و لباس هایی در این حوزه تولید شود که باب طبع آنان است.

بیشتر بخوانید

حیدری با بیان اینکه تولید کنندگان پوشاک ایرانی – اسلامی باید البسه به روز تولید کنند،افزود: باید این نوع لباس با فرهنگ بومی و منطقه ای نیز مطابقت داشته باشد.

وی برضرورت ترغیب مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهاي غیر متعارف تاکید کرد و گفت: باید البسه ایرانی با فرهنگ و هویت کشور همخوانی داشته باشد.

این مسئول حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی – اسلامی را مهم ارزیابی کرد و افزود: در سال رونق تولید باید در زمینه تولید پوشاک ایرانی به تولید کنندگان میدان داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر