logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۲۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

برخی برنامه های اجرا شده در پیاده راه سبزه میدان اعتراض مردم را همراه داشته است

برخی-برنامه-های-اجرا-شده-در-پیاده-راه-سبزه-میدان-اعتراض-مردم-را-همراه-داشته-است

عضو شورای شهر زنجان گفت: برخی برنامه های اجرا شده در پیاده راه سبزه میدان اعتراض مردم را همراه داشته است.

به گزارش موج رسا; کاظم افشارچی امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به برنامه های نامناسب اجرا شده در پیاده راه سبزه میدان اظهار کرد: برخی از برنامه های اجرا شده توسط سازمان فرهنگی شهرداری موجب اعتراض مردم شده است که این مسائل باید مد نظر قرار گیرد و موارد مشابه تکرار نشود.

وی با بیان اینکه بنده مخالف اجرای برنامه های شاد نیستم و خود یک فرد شاد هستم وبه شادی مردم اهمیت می دهم عنوان کرد: باید برنامه های فرهنگی اجرا شده در پیاده راه سبزه میدان مطابق با ضوابط شهر زنجان باشد و بنده به عنوان نماینده مردم نمی توانم با بی توجهی از این مسئله عبور کنم چرا که من از طرف مردم مورد سوال واقع می شوم.

 مسیح الله معصومی شهردار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به مساحت در نظر گرفته شده برای مسکن مهر واقع در کوی فرهنگ خاطر نشان کرد: پروانه ساخت وساز در محل مسکن مهر در نظر گرفته شده در کوی فرهنگ تا سال 1399 کاملا رایگان است.

وی با اشاره به تخفیف 50درصدی به ساخت و ساز مسکن مهر در کوی فرهنگ در سال 1400 افزود: بعد از سال 1400 هیچ تخفیفی شامل پروانه ساخت و ساز در آن منطقه نمی شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت حمایت از مسکن قشر کم درامد است ابراز کرد: در راستای این سیاست شهرداری زنجان مساعدت های لازم را انجام داده است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به برگزاری مناقصه پروژه سبزه میدان و ایرادات وارده توسط سازمان بازرسی افزود: مناقصه دوم به دستور سازمان بازرسی به روش EPC برگزار شد.

وی با اشاره به الزامات مناقصه به روش EPC ابراز کرد: در روش EPC حتما باید حداقل 7 نفر شرکت کننده واجد شرایط در مناقصه شرکت نمایند و اگر شرکت کننده واجد شرایط در کشور وجود نداشت می توان از سایر شرکت ها برای اجرای طرح استفاده نمود و این مورد نیز مورد توجه بوده و اجرا شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر