logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۲۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

سرمایه‌گذاری کمیته امداد برای بیمه تأمین اجتماعی 1257 مددجوی زنجانی

سرمایه‌گذاری-کمیته-امداد-برای-بیمه-تأمین-اجتماعی-1257-مددجوی-زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از سرمایه‌گذاری کمیته امداد برای بیمه تأمین اجتماعی 1257 مددجوی زنجانی خبر داد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی گروه‌های مختلف تحت حمایت این نهاد از طریق ارائه خدمات متنوع و زمان‌دار است، اظهار کرد: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال از خدمات مهم کمیته امداد در حوزه توانمندسازی است.

وی با اشاره به اینکه هزار و 257 زن سرپرست خانوار و مجری طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد از خدمات پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: از مجموع مددجویان بهره‌مند از این خدمت کمیته امداد، 835 زن سرپرست خانوار و 422 مجری طرح اشتغال هستند.

صفری ادامه داد: با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی این گروه از جامعه هدف کمیته امداد، زمینه توانمندسازی آن‌ها از طریق دریافت حق بازنشستگی در یک بازه زمانی مشخص فراهم‌شده و با توانمندسازی از این طریق از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حق بیمه بازنشستگی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال به‌صورت مستمر و سه‌ماهه به‌حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود، گفت: بیش از 523 میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه‌ماهه نخست سال جاری هزینه شده است.

صفری بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این گروه از جامعه هدف کمیته امداد از سایر خدمات مستمر و غیرمستمر این نهاد تا زمان رسیدن به مرحله خوداتکائی و خودکفائی و برقراری مستمری تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با ارائه سایر خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی ازجمله تأمین مسکن و ایجاد بسترهای اشتغال‌زایی سایر اعضای خانواده توانمندی کامل آن‌ها در بازه زمانی مشخص فراهم شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر