logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۲۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم‏/ تمامی شرکت‌های حاضر در مناقصه توانایی اجرای طرح سبزه‌میدان را دارند ‏

همه-ما-ملزم-به-اجرای-قانون-هستیم‏-تمامی-شرکت‌های-حاضر-در-مناقصه-توانایی-اجرای-طرح-سبزه‌میدان-را-دارند-‏

شهردارزنجان با اشاره به لزوم اجرای قانون گفت: همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

به گزارش موج رسا; مسیح الله معصومی امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اجرای قانون از طرف تمامی مردم و مسئولین اظهار کرد: همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم و باید حافظ بیت المال باشیم.

وی با اشاره به اینکه تابع قانون بودن یعنی اجرای تمامی مراحل قانونی برای یک معامله افزود: در فرایند معاهده سبزمیدان یک فرایندی طراحی شده است که باید پایین ترین قیمت مبنای انتخاب پیمان کار باشد و مجموعه اداره شهری نیز این کار  را انجام می دهد.

شهردار زنجان با بیان اینکه در این قرارداد نظر کمیته فنی بازرگانی را باید کمیسیون معاملات تایید کند ابراز کرد: هیچ شخص دیگری نمی تواند در خصوص نظر کمیته فنی بازرگانی اظهار نظر کند.

وی با اشاره به اینکه در پروژه سبزه میدان هر شرکتی که توانایی اجرای این طرح را نداشت در ابتدا حتی اجازه شرکت در مناقصه را به او نمی دادیم ابراز کرد: تمامی شرکت های حاضر در مناقصه توانایی اجرای طرح را دارا هستند.

مسیح الله معصومی ‏با اشاره به رتبه بندی تمامی شرکت ها از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: شرکت برنده در مناقصه پروژه سبزه میدان، رتبه یک ابنیه را از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور داراست.

وی با اشاره به ایرادات وارده به شرکت برنده در مناقصه افزود: برای شهرداری زنجان هیچ شرکتی برای اجرای طرح مطرح نیست و ما فقط شرکتی را که پایین ترین قیمت را در مناقصه اعلام نماید و توانایی اجرای طرح را داشته باشد را انتخاب کرده ایم.

شهردار زنجان با اشاره به حضور یک مشاور کشوری و متخصص در حوزه ابنیه برای پروژه سبزه میدان خاطر نشان کرد: تمامی دغدغه ها در خصوص طراحی و اجرا طرح سبزه میدان مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به هزینه 65 میلیاردی طرح سبزه میدان ابراز کرد: تاخیر و تادیه به این طرح شامل می شود و هزینه طرح به مرور بالا می رود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر