logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۲۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

رتبه بالای استان زنجان در پرخاشگری/ سلامت مردم برای ما مهمتر از سرمایه‌گذاری اقتصادی است

رتبه-بالای-استان-زنجان-در-پرخاشگری-سلامت-مردم-برای-ما-مهمتر-از-سرمایه‌گذاری-اقتصادی-است

معاون اقتصادی استاندار  زنجان از رتبه بالای استان زنجان در پرخاشگری خبر داد و گفت: پرخاشگری افراد در اجتماع به داخل خانه ها نیز کسیده می شود

به گزارش موج رسا; فرامز نیک سرشت امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان زنجان با اشاره به تهیه سندطلاق اظهار کرد: تهیه سند طلاق کار ازشمندی است وهر کار دانشگاهی عاری از اشکال نیست و از مدیران در جهت تکمیل طرح انتظار یاری می رود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در طرح ابراز کرد: در طرح کاهش طلاق مواردی همچون راهکار های ترویج ازدواج و حمایت از زنان مطلقه به چشم می خورد که در طرح باید اصلاح گردد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه در جامعه امروز به مرحله ای رسیده ایم که کنترل های اجتماعی ازبین رفته است خاطرنشان کرد: ما در طرح کاهش طلاق پیگیر احیای ریش سفیدی هستیم ولی در حالی که بالا تر از آن کنترل های اجتماعی ازبین رفته است.

وی با اشاره به تبدیل شدن طلاق به یک هنجار در جامعه اظهار داشت: الان در جامعه طلاق یک ضد ارزش محسوب نمی شود و کار به جایی رسیده است که جشن طلاق در جامعه رواج دارد و کسی دیگر به طلاق به عنوان یک اتفاق منفی نگاه نمی کند.

نیک سرشت با اشاره به رتبه بالا استان در پرخاشگری افزود: پرخاشگری افراد در اجتماع به داخل خانه ها نیز کسیده می شود و جو را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه ممکن نیست با در سنت نگه داشتن استان جلوی افزایش طلاق را گرفت خاطرنشان کرد: نگه داشتن استان ها در فضای سنتی شهر ها به امید کاهش آمار طلاق ممکن نیست و نمی توان جلوی حرکت مدرنیته ایستاد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه نیاز به بازتعریف روابط بین همسران هستیم ابراز کرد: سطح سواد بانوان افزایش پیدا کرده است و هر نگاهی را نمی پذیرند و باید پسران این را در نظر بگیرند که هم سرنوشت اختیار می کنند نه یک برده.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه راشاکاسپین در زنجان افزود: در استان باید سرمایه گذاری صورت بگیرد و در این سرمایه گذاری حتما باید سلامت مردم مورد توجه باشد و نمی توان با سلامت مردم بازی کرد.

نیک سرشت با بیان این که بگوییم چون سلامت مردم به خطر می افتد در استان سرمایه گذاری صورت نگیرد ابراز کرد: باید سرمایه گذاری با آخرین فناوری صورت گیرد و اولویت اول این سرمایه گذاری باید سلامت عامه مردم باشد و اگر استان ملزم به انتخاب یکی از این دو مولفه شود مجموعه استان سلامت مردم را انتخاب خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ]
ضمن تقدیر وتشکر از علنی کردن این موضوع باید علل بخش عظیمی از این مسائل را در ادارات اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان زنجان جستجو کرد پرخاشگری عصبانیت و (......) در این نهاد ها خیلی جشم گیر است این ادارات در زنجان منتظر اتفاقات بزرگ برای خود هستند تا خود را نجات وفعلا عقلشان به خطرات جامعه معطوف نشده امید واریم گشایش لازم برای اتفاق وحشتناک حاصل شود
فرم ارسال نظر