logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۲۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبرداد

واگذاری 81 واحد مسکونی در سال جاری به اقشار کم درآمد

واگذاری-81-واحد-مسکونی-در-سال-جاری-به-اقشار-کم-درآمد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از واگذاری 81 واحد مسکونی در سال جاری به اقشار کم درآمد خبرداد.

به گزارش موج رسا; سجاد صنعتی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن است، که در این راستا از سوی این نهاد تا پایان سال جاری 81 واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

صنعتی منفرد ادامه داد: پروژه  40 واحدی امید هیدج، 17 واحدی نگین خرمدره  و 24 واحدی شاهد زنجان از جمله پروژه هایی است که در حال حاضر در حال اجراست و تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه، بنیاد مسکن استان توانسته از ابتدا تاکنون 908 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد احداث کند، افزود: میانگین ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار کم درآمد از سال 81 تا پایان 95، 852 واحد مسکونی بوده که به طور میانگین  61 واحد مسکونی در سال  می باشد، در حالی که این میزان طی 2 سال گذشته به طور میانگین به 302 واحد در سال رسیده که می توان گفت در این زمینه رشد 500 درصدی داشته ایم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: ساخت مسکن 384 واحدی گلشهر زنجان ،12 واحدی گلسار ابهر، 25 واحدی سلطانیه و 4 واحدی نیایش ماهنشان، از سوی این نهاد انقلابی در دست طراحی و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

صنعتی منفرد تصریح کرد: هم اکنون 310 واحد مسکونی در دست تهیه نقشه و صدئور پروانه می باشد که در صورت تامین منابع، عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

صنعتی منفرد با بیان اینکه، بنیاد مسکن استان با وجود نیروهای تخصصی و فنی در اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد موفق عمل نموده است، اظهار کرد: بنیاد مسکن استان با فراهم نمودن زمینه های لازم، علاوه بر کمیت بر کیفیت واحدهای مسکونی براساس استانداردهای لازم توجه داشته و همواره با رعایت اصول فنی و مهندسی بر افزایش کیفیت ساخت و سازها  تاکید جدی دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر