logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

کشف احتکار 20 تن خرما در زنجان

کشف-احتکار-20-تن-خرما-در-زنجان-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با احتکار کالا در استان زنجان مقابله می شود گفت: احتکار 20 تن خرما در زنجان  کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف احتکار خرما خبرداد اظهار کرد: پس از دریافت گزارشات مردمی، اکیپ بازرسی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی زنجان از محل بازدید و مقدار بیست تن خرما که بطور غیرقانونی نگهداری می‌شد توقیف و پرونده در شعب این اداره کل تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ضمن برگزاری جلسات رسیدگی و اخذ گزارشات کارشناسی با احراز تخلف احتکار، حکم مقتضی صادر و بر اساس آن عامل احتکار علاوه بر عرضه خرما به قیمت مصوب دولتی با نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و 740 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

کشف بیش از 23570 کیلوگرم برنج احتکار شده در استان زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از توقیف محموله بزرگ سوخت قاچاق در زنجان  خبرداد و افزود:حکم میلیاردی برای عامل این محموله صادر شد .

وی افزود: مقدار 19 هزار لیتر نفت سفید یارانه ای در شهر زنجان از یکدستگاه خودروی تریلی کشف و ضبط شد.

ممیزی عنوان کرد: طبق بررسی‌های بعمل آمده این محموله از ارومیه به مقصد تهران بارگیری شده و پرونده پس از انجام تحقیقات لازم مورد رسیدگی و صدور رأی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان عنوان کرد: شعبه مربوطه‌، عامل قاچاق را علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 2 میلیارد و 540 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر