logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۲۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

خرید نوشت افزار ایرانی حمایت از رونق تولید است

خرید-نوشت-افزار-ایرانی-حمایت-از-رونق-تولید-است

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: خرید کالای ایرانی به ویژه نوشت افزار،حمایت از تولید و رونق آن محسوب می شود.

سید محمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: باید ابتدا مسئولان از نوشت افزار ایرانی استفاده کنند تا دستوراتی که ارائه می کنند، تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه نمی شود مسئولان با خودکار خارجی دستور بدهند تا مردم از نوشت افزار ایرانی استفاده کنند، افزود: دانش آموز درس خوان نیازمند نوشت افزار خارجی نیستند چنانکه در گذشته نیز دانش آموزانی که از کاغذ کاهویی استفاده می کردند در بهترین دانشگاه ها با بهترین امتیاز و رشته ها موفق شدند.

این مسئول گفت: امروز هم دانش آموزان و دانشجویانی داریم در بهترین رشته ها قبول می شوند در حالی که از کالای ایرانی استفاده می کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه باید مراعات حال افراد بی بضاعت را کرده و در آستانه سال تحصیلی جدید  لوازم تحریر ایرانی خریداری کرد، افزود: خرید کالای ایرانی حمایت از تولید و رونق آن محسوب می شود.

موسوی برضرورت توجه والدین برای حمایت از کالای ایرانی با خرید نوشت افزار ایرانی تاکید کرد و گفت:باید برای جلوگیری از ایجاد تبعیض بین دانش آموزان از خرید کالای خارجی امتناع کرد.

وی گفت: والدین هم که بیشتر به وضعیت آگاهی دارند باید  در خرید نوشت افزار ایرانی فرزندان را تشویق کنند.

این مسئول بیان داشت: ضروری است والدین ملاحظه سایر دانش آموزان که گاها بی بضاعت هم هستند را کرده و در انتخاب نوشت افزار دقت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر