logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۲۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان خبرداد

اصلاح 70 درصد از شبکه توزیع آب هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان

اصلاح-70-درصد-از-شبکه-توزیع-آب-هسته-مرکزی-و-بافت-فرسوده-شهر-زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان 70 درصد پیشرفت کرده است.

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: عملیات اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در خیابان فردوسی به متراز 1200 متر در دو لاین شرقی و غربی این خیابان در دست اقدام است که این عملیات تا 48 ساعت آینده به اتمام خواهد رسید.

وی به تعویض انشعابات فرسوده آب مشترکین ساکن در خیابان فردوسی نیز اشاره کرد و گفت: پس از اتمام اجرای خطوط لوله اصلی کار تعویض انشعابات فرسوده در این محدوده تا 15 روز کاری آینده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اجرای کامل شبکه آب فاضلاب شهری زنجان تا 5 سال آینده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بیان کرد: این عملیات بخشی از پروژه بزرگ اصلاح شبکه توزیع مناطق هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان است که تا کنون 10 کیلومتر از آن انجام پذیرفته است.

جزء قاسمی تصریح کرد: هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان شامل بازار سرپوشیده، کوچه های منتهی به بازار، حدفاصل میدان انقلاب تا سبزه میدان و خیابان های زینبیه غربی و شرقی می باشد که عملیات اصلاح شبکه فرسوده آب در آنها اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: طول کل شبکه فرسوده در هسته مرکزی شهر زنجان معادل 14 کیلومتر می باشد که برای اصلاح این میزان شبکه فرسوده 50 میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر