logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۲۰۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

جرائم مالی در فضای مجازی در استان زنجان افزایش یافته است/ دشمن هویت دینی و ملی ما را نشانه گرفته است

جرائم-مالی-در-فضای-مجازی-در-استان-زنجان-افزایش-یافته-است-دشمن-هویت-دینی-و-ملی-ما-را-نشانه-گرفته-است

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن با عقاید دینی ما مشکل دارد گفت: دشمن هویت دینی و ملی ما را نشانه گرفته است.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه 90درصد فوتی‌ها در استان زنجان ناشی از نسبتن کمربند است اظهار کرد: قوانین ما نیز موظف کرده با رانندگان متخلف برخورد شود.

وی تصریح کرد: در تماس با 110 بیشترین درخواست‌های مردمی برخورد با موتورسوران متخلف بوده و برخورد با بد حجابی و جلوگیری از توزیع مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به جرائم سرقت در استان زنجان افزود: یکی از مواردی که امروز شهروندان را اذیت می‌کند بحث سرقت‌ها است که اقدامات مقابله‌ای خوبی در این راستا در سطح انجام شده و سال گذشته شاهد افزایش ملموسی در این حوزه بودیم ولی امسال با تلاش‌های بی‌فقه انجام شده تا به امروز شاهد کاهش 5 درصدی در سطح استان هستیم.

بیشتر بخوانید:

کشف 120 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در زنجان

وی در مورد جلوگیری از سرقت خودرو‌ها خاطر نشان کرد: استفاده از قفل فرمان جلو خیلی از سرقت‌ها را می‌گیرد.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه خبرنگاران می‌توانند ورود داشته باشند عنوان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی نیز خبرنگاران می‌توانند ورود کرده و در جامعه تاثیر بسیاری نیز دارند.

وی با اشاره به اینکه آمار نزاع و درگیری در استان زنجان بالاتر است بیان کرد: عمده این مشکل نیز بحث اختلافات خانوادگی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با بیان اینکه خبرنگاران در اقتدار ملی نقش دارند افزود: خبرنگاران تلاش می‌کنند هویت دینی و ملی را تقویت کنند چرا که دشمن با این دو مقوله کشور ما مشکل دارد.

سردار جهانبخش

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن با عقاید دینی ما مشکل دارد افزود: یکی از مواردی هم که دشمن مشکل دارند سابقه دینی ما است.

سردار جهانبخش با اشاره اینکه زنجانی‌ها خط شکنان دوران دفاع مقدس بودند افزود: خیلی از خط شکنان دوران دفاع مقدس زنجان بودند و الان نیز همین طور است.

وی با بیان اینکه سردار جهانبش کرمی فرمانده سپاه استان در ظاهر آدم متین و آرامی است ولی در برابر دشمن کاملا سرسختانه می‌ایستد و مبارزه می‌کند خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز در مرزها جنگ تمام نشده و هنوز هم با گروهک‌ها در مرزها می‌جنگیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز کرد: تیپ سپاه زنجان در هر جا حتی در بدترین و سرسخت‌ترین مناطق کشور حضور پیدا کرده با گروهک‌های مختلف مبارزه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز هنور در شهادت در استان زنجان باز است افزود: ما به ایرانی بودن خودمان افتخار می‌کنیم.

سردار جهانبخش بابیان اینکه اتفاقاتی که اخیر در توقیف ناو انگلیس افتاد برای کشورمان غرور برانگیز است افزود: قبل از انقلاب نمی‌توانستیم حتی چپ به کشتی‌های انگلیسی نگاه کنیم ولی به برکت انقلاب اقتدار ما به جایی رسیده ناو انگلیس را توقیف می‌کنیم و هیچ کاری نیز نمی‌توانند بکنند.

وی عنوان کرد: حفظ اقتدار ملی امروز یکی از نیازهای اصلی در جامعه مطرح است که جدایی از جناح بندی‌ها باید همه با اتحاد کامل در دفاع از انقلاب و کشورمان بایستیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به در حال حاضر ضریب نفوذ رسانه‌ها ارتقا یافته است خاطر نشان کرد: از این ظرفیت در حوزه خانواده‌ها نیز باید استفاده شود.

وی بیان کرد: توجه به سبک زندگی که از توصیه‌های مهم رهبر کبیر انقلاب در گام دوم نیز بوده و رسانه‌ها نیز می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های خودشان در این حوزه فعالیت داشته باشند.

سردار جهانبخش بیان کرد: یکی از عوامل افزایش مشکلات اقتصادی و جرائم اقتصادی همین چشم هم چشمی است و در استان زنجان در تمامی حوزه کاهش جرم داشتیم تنها بخشی که با افزایش جرم مواجه هستیم جائم مالی در فضای مجازی است.

وی همچنین با اشاره به جمع آوری معتادان در سطح استان زنجان افزود: مشکلی در جمع آوری معتادان وجود ندارد ولی مشکل جا در استان زنجان وجود دارد و در این استان کمپ ماده 16 وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه همچنین در مورد موتور سواران بانوان در استان افزود: تا به امروز در استان زنجان چنین موردی وجود نداشته و توقیف موتور در این راستا هم تاکنون نبوده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر