logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۱۹۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

جمع آوری پوشاک نامتعارف از 60 مرکز در زنجان

جمع-آوری-پوشاک-نامتعارف-از-60-مرکز-در-زنجان

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت:با هماهنگی های انجام شده بین ارگان های مختلف،پوشاک نامتعارف در 60 مرکز عرضه لباس در زنجان جمع آوری شد.

علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;،اظهار داشت: اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص طرح همبستگی ملی در زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه اصناف استان در این طرح مشارکت دارند، افزود: خیرین و روسای اتاق اصناف نیز در این زمینه کمک رسانی می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس این طرح، هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را می ‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می ‎شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت همگانی برای کمک رسانی به سیل زدگان از اهداف مهم این طرح است، ادامه داد: از تمام اصناف و بازاریان دعوت می کنیم که در این طرح مشارکت کنند.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 73 واحد غیر مجاز عرضه پوشاک در زنجان در سال های گذشته،بیان داشت: با اقدامات انجام شده این تعداد به 13 واحد رسیده است.

وی ادامه داد: با بازرسی های انجام شده از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی نسبت به جمع آوری این مراکز اقدام شد.

این مسئول با بیان اینکه مراکز عرضه پوشاک نامتعارف در زنجان شناسایی می شود، افزود: اقدامات مطلوبی در این زمینه از سوی نهادهای دخیل انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجانبا اشاره به برگزاری جلسات متعدد با حضور اتحادیه فروشندگان لباس،اماکن،بازرسی و تعزیزات، اتاق اصناف و بسیج اصناف در زنجان، بیان داشت: فروشندگان لباس های نامتعارف در زنجان شناسایی و اقدامات لازم انجام می شود.

حیدری با بیان اینکه در صورت عرضه پوشاک نامتعارف برخوردهای لازم با واحدهای متخلف انجام می شود، افزود: اداره بازرسی و تعزیزات حکومتی در این زمینه نقش فعالی دارند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر