logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۱۹۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبرداد

توزیع ۱۹۸۳۶حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل عمومی زنجان

توزیع-۱۹۸۳۶حلقه-لاستیک-بین-ناوگان-حمل-ونقل-عمومی-زنجان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد که 19 هزارو 836 حلقه لاستیک ازتیرماه  سال گذشته تا مرداد ماه سالجاری  در بخش ناوگان حمل بار و مسافر استان توزیع شده است.

به گزارش موج رسا; عبدالحسین علی اکبری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر  اظهار داشت: از کل لاستیک های توزیع شده ، 18 هزار و 796حلقه لاستیک در بخش حمل ونقل کالا و یک هزار و 40 حلقه لاستیک نیز در بخش حمل و نقل مسافر در بین رانندگان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع این  لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و وزات صنعت، معدن و تجارت انجام می شود  و رانندگان با در دست داشتن کارت هوشمند فعال ناوگان حمل و نقل عمومی و مدارک شناسایی خودرو می‌توانند برای دریافت لاستیک به انجمن‌های صنفی رانندگان مراجعه کنند.
علی اکبری  تصریح  کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بر اساس پیمایش آنها بوده و در بخش حمل و نقل مسافر به هر دستگاه اتوبوس در ازای 20 هزار کیلومتر کارکرد و مینی بوس در ازای 15 هزار کیلومتر کارکرد 2 حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بخش جابجایی کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای 20 هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن، به ازای 15 هزارکیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای 10 هزار کیلومتر کارکرد، ۲ حلقه لاستیک دریافت می کنند .
به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تعداد ناوگان حمل ونقل باري استان 4706 دستگاه و تعداد ناوگان حمل ونقل مسافری استان 870 دستگاه است .//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر