logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۱۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر قرارگاه فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان:

دومین کنگره شهدای دانشجو در زنجان برگزار می‌شود

-دومین-کنگره-شهدای-دانشجو-در-زنجان-برگزار-می‌شود

دبیر قرارگاه فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری کنگره شهدای دانشجو در استان زنجان خبر داد.

محمد رضا عیسی خانی در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به اجرای موفق نخستین کنگره شهدای دانشجو در سال 92 و دستاورد های این کنگره  در استان زنجان از اجرای دومین کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از طرف مقام معظم هبری ارائه شده است، گفت: دومین کنگره شهدای دانشجوی استان از زاویه دید شهدای دانشجویی استان زنجان و بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به تمدن نوین اسلامی خواهد پرداخت.

دبیر قرارگاه فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به پیام 2 آذر 67 امام خمینی (ره) افزود: تشکیل هسته های مقاومت در دانشگاه ها و سراسر جهان یکی از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است، بر اساس برنامه های پیش رو مباحث تمدن نوین اسلامی، تحولات جهان اسلام و محور مقاومت در دانشگاه ها، استان و در کشور های منطقه به صورت رسانه ای پوشش داده خواهد شد.

عیسی خانی با اشاره به اجرای کنگره شهدای دانشجو در دو گام دانشگاهی و استانی ابراز کرد: دبیر خانه استانی کنگره شهدای دانشجو برای برنامه های کلان؛ به ریاست، رئیس دانشگاه مادر استان و حضور تمامی روئسای دانشگاه ها و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها در هفته آتی تشکیل و کنگره شهدای دانشجو  نیز فعالیت خود را در استان آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به جذب کادر کنگره شهدای دانشجو با فراخوان های صورت گرفته در سطح دانشگاه های استان عنوان کرد: بعد از تکمیل کادر اجرایی کنگره شهدای دانشجو سیر مطالعاتی و دوره های آموزشی تمدن سازی نوین اسلامی را برای کادر اجرایی کنگره شهدای دانشجو استان برگزار می‌کند و برای اجرای عملیاتی این برنامه در دانشگاه های استان سازماندهی لازم انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان بیان کرد: یادواره شهدا در دانشگاه ها با محوریت شهدای دانشجو استان زنجان به همراه شهدای جهان اسلام اجرا خواهد شد و هدف اصلی از اجرای این برنامه نیز ایجاد ارتباط بین دانشجویان و محور مقاومت و تمدن سازی است.

وی با اشاره به مراحل 5 گانه نظام اسلامی خاطرنشن کرد: با توجه به اینکه در مرحله دولت سازی اسلامی هستیم و هر گونه عملکرد مثبتی در راستای دولت سازی انجام شود در راستای تکمیل تمدن اسلامی است اما این مسئله باعث نمی شود که از نگاه مستقل به تمدن اسلامی غافل شد.

عیسی خانی اضافه کرد: امیدواریم در مسیری که در پیش گرفته ایم بتوانیم گامی برای ظهور حضرت حجت برداریم و انتهای مسیر به تشکیل تمدن اسلامی در جوار حضرت مهدی (عج) منتهی شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر