logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۱۹۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

میزبانی استان زنجان در 7 رشته ورزشی از رقابتهای استعدادهای برتر ورزش کشور

میزبانی-استان-زنجان-در-7-رشته-ورزشی-از-رقابتهای-استعدادهای-برتر-ورزش-کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از میزبانی استان زنجان در 7 رشته ورزشی از رقابتهای استعدادهای برتر ورزش کشور خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا ضمن اشاره به مقررات مربوط به حضور و شرایط سنی ورزشکاران در رقابتهای استعدادهای برتر ورزش کشور اظهار کرد: از ابتدا، آمادگی خود را برای میزبانی این المپیاد ورزشی اعلام کردیم و در سال جاری میزبان 7 رشته ورزشی در این رقابتها خواهیم بود و با توجه به اهمیت پرداختن به این رقابتها از ابتدای سال هزینه های مربوط به این میزبانی و اعزام ها را در نظر گرفتیم.

خلیلی در ادامه به مساعد بودن شرایط جغرافیایی و آب و هوایی استان زنجان برای میزبانی رقابتهای استعدادهای برتر ورزش کشور اشاره کرد و افزود: استان زنجان به لحاظ شرایط جغرافیایی در موقعیتی قرار دارد که تقریبا بیش از 10 استان در نزدیکی زنجان قرار دارند که این مسأله خود حضور تیم ها را تسهیل می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سال گذشته به دلیل اینکه این رقابتها از نیمه دوم سال و در فصل امتحانات آغاز شد نتیجه ای که از استان زنجان انتظار می رفت به دست نیامد ولی امسال با توجه به اینکه هیأتهای ورزشی زمان بیشتری برای آماده سازی و پرداختن به موضوع استعدادهای برتر ورزشی دراختیار داشته اند و همینطور اعتبار و حمایت بیشتری دریافت کرده اند؛ انتظار بیشتری از عملکرد هیئت‌های ورزشی داریم.

خلیلی به اهمیت موضوع استعدایابی تاکید کرد و اظهار داشت: این امر به نوعی معیار سنجش استان ها در نظر گرفته شده است به گونه ای که استانداران و مسئولین استانها خود بصورت مستقیم به این حیطه تاکید و نظارت دارند و اهمیت ویژه ای برای وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی دارد. 

 مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: عملکرد و نتیجه کار هیئت‌ها در رقابتهای استعدادهای برتر ورزشی در ارزیابی آنها تأثیر خواهد داشت و ما از ورزشکاران مدال آور، مربیان و هیأتهای فعال تجلیل خواهیم کرد و برای حمایت از هیأتها و تخصیص اعتبار به آنها رفتار عادلانه ای خواهیم داشت.

خلیلی با تأکید بر وجود ظرفیت خوب ورزشی در استان زنجان گفت: باید از ظرفیت دختران در ورزش استفاده کنیم چرا که این خود نقش بسیاری در مدال آوری و موفقیت استان زنجان خواهد داشت بنابراین ما انتظار داریم امسال دختران ورزشکار زنجانی حضور فعالتر و اثرگذارتری داشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر