logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۱۹۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مراکز نیکوکاری حلقه واسط کمیته امداد و نیازمندان هستند/ لزوم عمق بخشی و معرفت افزایی در برنامه های دهه امامت و ولایت

مراکز-نیکوکاری-حلقه-واسط-کمیته-امداد-و-نیازمندان-هستند-لزوم-عمق-بخشی-و-معرفت-افزایی-در-برنامه-های-دهه-امامت-و-ولایت

مدیر کل کمیته امداد استان عید غدیر و قربان را از اعیاد بزرگ مذهبی عنوان کرد و بر استفاده از ظرفیت های این اعیاد تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری با اشاره به فرارسیدن عید غدیر اظهار کرد: وظیفه دینی  همه ما در مورد غدیر  هم بصورت اداری  وهم اعتقادی ودرونی است  وکارهای غدیر  باید در طول سال  وپیوسته انجام گیرد ومختص دهه امامت  نباشد.

وی با بیان اینکه باید به پیام غدیر وعید قربان توجه عمیق  داشته باشیم افزود :موضوعاتی همچون  امام شناسی ،ولایت شناسی  و ولایت باوری  نظام یافته وهوشمندانه  در برنامه های دهه امامت وولایت  گنجانده شده ومهمتر از همه  در کار غدیر باید هدف مشخص  وکار باید پیوسته ودائم باشد.

صفری با اشاره به اینکه  دهه امامت و ولایت  دهه بسیار مبارکی است گفت: عید غدیر وقربان از اعیاد بزرگ مذهبی ماست  که پیامبر بزرگ اسلام  الگوی حکومت اسلامی را  تا آخر بیان فرموده وحضرت علی(ع) سبب پیدایش غدیر شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان  با تاکید بر عمق بخشی  و معرفت افزایی  در برنامه های دهه امامت  و ولایت گفت: اگر فلسفه غدیر را خوب درک کنیم واهداف غدیر را برای جامعه هدف وکارکنان نظام تبیین وتشریح نماییم فرهنگ علوی در جامعه نهادینه شده ورفتار علوی  در سازمان شکل می گیرد.

 صفری به برنامه های کمیته امداد در دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: فضای سازی محیطی ،برگزاری همایش علمی  با موضوع غدیر شناسی ،همایش وتجلیل از خیران  وحامیان سادات ،تهیه سبد کالا ودیدار از ایتام سادات در قالب طرح مفتاح الجنه ،پرداخت جهیزیه ،،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ،ایجاد پایگاههای حامی یابی ،تشکیل پایگاههای جمع آوری گوسفند نذری وتوزیع گوشت قربانی از برنامه های دهه امامت  و ولایت در این نهاد مقدس است.

وی همچنین به تقویت مراکز نیکوکاری در این ایام اشاره کرد وگفت: مراکز نیکوکاری حلقه واسط کمیته امداد و نیازمندان است  که در این ایام  در بخش جمع آوری نذورات وقربانی وتوزیع گوشت  بین نیازمندان فعالیت های خوبی می توانند داشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر