logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۱۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

فعالیت 92 شرکت فعال در حوزه صادرات در استان زنجان/ همه صادرات استان زنجان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود

فعالیت-92-شرکت-فعال-در-حوزه-صادرات-در-استان-زنجان-همه-صادرات-استان-زنجان-توسط-بخش-خصوصی-انجام-می‌شود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به فعالیت شرکت‌های صادراتی در استان زنجان گفت: در حال حاضر 92 شرکت در حوزه صادرات در استان زنجان فعال هستند.

به گزارش موج رسا; مهدی رنگ‌رونا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان وی در ادامه با اشاره به اینکه کل صادرات استان زنجان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود افزود: در سال گذشته 461 میلیون دلار توسط صادرکنندگان استان صادرات اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این میزان صادرات توسط 92 شرکت حقیقی و حقوقی به خارج از کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

چرا ارز صادرات به کشور برنمی‎گردد؟

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان عنوان کرد: همه صادرکنندگانی که در سطح استان زنجان فعالیت می‌کنند بومی بوده و ساکن این استان هستند و تولیدات این استان را صادر می‌کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته توانستیم رتبه صادراتی استان زنجان را که معمولا زیر یک درصد بود به 1.3درصد از صادرات کل کشور ارتقا دهیم که این میزان رشد جای تقدیر از صادرکنندگان دارد.

رنگرونا با اشاره به وضعیت فعلی صادرکنندگان در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر صادرکنندگان متاسفانه زیر هجمه‌های بسیار سنگینی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه به صادرکنندگان اتهام‌های زیادی زده می‌شود عنوان کرد: اخیرا نیز یکی از نشریات از دادستان کل کشور نیز نقل قولی مبنی براینکه صادر کنندگان باید به مراجع قضایی پاسخگو باشند منتشر کرده بود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان افزود: صادرکنندگان همان کسانی هستند که سالهای گذشته مورد تقدیر قرار می‌گرفتند والان باید به مراجع قضایی پاسخگو باشند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر