logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۱۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

کاهش 50 درصدی سفرهای درون شهری با حمل و نقل عمومی در زنجان/ ایرادات خطوط حمل و نقل عمومی زنجان اصلاح می‌شود

کاهش-50-درصدی-سفرهای-درون-شهری-با-حمل-و-نقل-عمومی-در-زنجان-ایرادات-خطوط-حمل-و-نقل-عمومی-زنجان-اصلاح-می‌شود

فرماندار زنجان گفت: کاهش 50 درصدی تعداد سفرهای شهری را در بین سالهای 96 و 97 نشان دهنده ‏نارضایتی مردم از وضعیت ناوگان بود‏.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی نیاز شهر زنجان بود، اظهار کرد: خطوط قبلی نه برای ناوگان حمل و نقل عمومی مناسب بود و نه خدمات ارائه شده به مردم کیفیت لازم را داشت.

وی اشاره به اینکه کاهش 50 درصدی تعداد سفرهای شهری را در بین سالهای 96 و 97 نشان دهنده نارضایتی مردم از وضعیت ناوگان بود، ابراز کرد: ترافیک در مرکز شهر نیز یکی از مواردی است که مردم از آن رنج می‌برند که همه عوامل دست به دست هم دادند تا به دنبال اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی باشیم.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه اصلاح خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از الزامات شهر زنجان می‌دانیم، خاطرنشان کرد: هر طرحی ممکن است نقاط قوت و ضعفی داشته باشد که در این زمینه رصدهای لازم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه به طور یقین نارسایی‌های طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی تا حد ممکن صلاح خواهد شد، گفت: موارد به سازمان اتوبوسرانی انتقال یافته که امیدواریم این طرح با ارائه خدمات مطلوب تر به مردم ادامه داشته باشد.

عسگری با اشاره به اینکه در خصوص تاکسی‌ها نیز تصمیمات خوبی در شورای ترافیک اخذ شده است، یادآور شد: استاندار زنجان نیز تاکید داشتند که مطالغات عمیقی در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان باید شاهد اقبال عمومی از طرح جدید شهرداری زنجان باشیم، اظهار کرد:مرکز شهر زنجان کشش اتوبوسهای زیاد را ندارد و باید با توجه به طرفیت خیابانها طرحها را اجار کرد.

وی بیان کرد: هر طرح نقاط ضعف و قوتی دارد اما ما به دنبال افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مردم هستیم تا تعداد سفرهای درون شهری با حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر