logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۱۹۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون شهردار زنجان تاکید کرد

برخورد جدی با تخلیه کنندگان نخاله در حاشیه راه های زنجان

برخورد-جدی-با-تخلیه-کنندگان-نخاله-در-حاشیه-راه-های-زنجان

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: با اداره راهنمایی و رانندگی برای اعمال قانون در برخورد با تخلیه غیرمجاز نخاله ها در حاشیه راه های استان  انجام شده است.

غلامحسین احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: پایانه مسافربری جنوب زنجان در مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمکعب در منطقه جنوبی این شهر احداث می شود.

وی با بیان اینکه منطقه در نظر گرفته شده دارای برق، آب بوده و کانکس است، افزود: با دو مامور راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک عقد قرارداد شده است.

این مسئول بیان داشت: به منظور بازگشایی رسمی این پایانه اقدامات لازم انجام می شود و قرار است محل ورود و خروج مشخص شده و زیرسازی های لازم انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به آخرین وضعیت انتقال نخاله های ساختمانی و زباله ها در محورهای برون شهری، گفت:گشت و نظارت های مداوم برای جلوگیری از تخلیه غیرمجاز انجام می شود.

احمدی با بیان اینکه مجوزهای لازم به ساخت و سازهای درون شهری تعمیراتی و احداثی داده می شود، بیان داشت: با اداره راهنمایی و رانندگی برای اعمال قانون در برخورد با تخلیه غیرمجاز نخاله ها در حاشیه راه های استان  انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی از مکان یابی محل جدید تخلیه نخاله ها خبرداد و گفت: دامیرهای حمل نخاله در زنجان کد گذاری شده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دو پارکینگ برای ماشین آلات سنگین عملیات خاکی پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به پاک سازی ورودی و خروجی شهر و زمین های بایر خبرداد و افزود: تابلوی "تخلیه نخاله ممنوع" در زمین های بایر نصب شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر