logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

گاوازنگ به منطقه توریستی تبدیل می شود

گاوازنگ-به-منطقه-توریستی-تبدیل-می-شود

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تلاش می کنیم تا با ورود شهرداری به این موضوع، گاوازنگ به منطقه توریستی تبدیل شود که انتفاعش به مردم برسد.

مهرداد سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برای توسعه و بهره برداری از پروژه های گاوازنگ در گذشته سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان تعهداتی را برای افراد به ویژه ساکنان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در قالب این تعهدات گاهی زمین هایی نیز به اهالی و برخی افراد واگذار شده است،افزود: تعیین تکلیف این تعهدات شود برای توسعه از مهمترین برنامه ها در گاوازنگ محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان همیاری به نهاد متولی در حال حاضر درصدد است تا همکاری شهرداری زنجان را برای اجرای پروژه ها کسب کند و در این زمینه رایزنی هایی نیز با شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ادامه  داد: تلاش می کنیم تا با ورود شهرداری به این موضوع، گاوازنگ به منطقه توریستی تبدیل شود که انتفاعش به مردم برسد.

سلطانی با بیان اینکه برای توسعه این منطقه ضروری است تعهدات ایجاد شده تعیین تکلیف شود،افزود: همچنین تخلفات اتفاق افتاده نیز باید سریعا رسیدگی شود تا راه توسعه این منطقه باز شود که از شهرداری انتظار داریم نقش خود را برای تبدیل این منطقه به مهمترین منطقه گردشگری استان ایفا کند.

وی بیان داشت: در صورت حل مشکلات موجود، مسیر توسعه این منطقه فراهم می شود.

بیشتر بخوانید

این مسئول با اشاره به اینکه همه پروژه های تعریف شده در این منطقه به قوت خود باقی است، افزود: باید گیرهای حقوقی این پروژه ها برای اجرا حل شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در دوره هئیت مدیره جدید هیچ زمینی ملی واگذار نشده است،افزود: به صورت قانونی تلاش می شود تا زمینه توسعه لازم ایجاد شود.

سلطانی با اشاره به اینکه راه اندازی فروشگاه های مواد غذایی نیز در راستای سرمایه گذاری است،افزود: در صورت استقبال این فروشگاه های تازه تاسیس نیز واگذار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر