logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۱۹۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

جشنواره ازدواج آسان و تجلیل از خیرین ازدواج در زنجان برگزار می‌شود/ ارائه مشاوره‌های رایگان برای جوانان در هفته ازدواج

جشنواره-ازدواج-آسان-و-تجلیل-از-خیرین-ازدواج-در-زنجان-برگزار-می‌شود-ارائه-مشاوره‌های-رایگان-برای-جوانان-در-هفته-ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: جشنواره ازدواج آسان و تجلیل از خیرین ازدواج در زنجان برگزار می‌شود.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به هفته ازدواج که از 12 تا 18 مرداد ماه است، اظهار کرد: بزرگترین اتفاق زندگی یک فرد ازدواج بوده که برای نهادینه شدن این موضوع باید اقداماتی در راستای فرهنگ سازی ازدواج انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای دستگاه های متولی وظایفی مشخص شده تا برای نهادینه سازی ازدواج اقداماتی انجام دهند، خاطرنشان  کرد: برای این هفته برنامه‌های مختلفی پیش بینی کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تشکیل کمیته ازدواج و مشخص شدن وظایف دستگاه‌ها عنوان کرد: جشنواره ازدواج آسان و تجلیل از خیرین ازدواج و زوجین موفق در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سه چلد کتاب در حوزه ازدواج حمابت کردیم، ادامه داد: برگزار همایش‌های مختلف و همچنین آموزشهای ازدواج برای این هفته پیش بینی شده است.

خلیلی با اشاره به اینکه از طریق سازمان های مردم نهاد مشاوره‌های رایگان ازدواج انجام خواهد شد، گفت: ارائه خدمات رایگان به زوجین از جمله سینما، استخر، فرهنگسراها و مراکز دیگر در این هفته پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد کمپبن و مشاوره رایگان در هفته ازدواج با همکاری سازمانهای دیگر پیش بینی شده است، افزود: استفاده از برنامه های الگوساز و کارگاه‌های آموزشی در این هفته مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی در این هفته اظهار کرد: شهرستانهای استان نیز برنامه‌هایی را در این هفته برگزار خواهند کرد که فرمانداران در این راستا موظف شدند تا ضمن برگزاری منظم جلسات برنامه‌های این هفته را برگزار کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر