logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۱۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی:

لزوم توجه به دانش استعدادیابی برای رشد ورزش در کشور/ هیئت های استانی به جذب اسپانسر توجه کنند

لزوم-توجه-به-دانش-استعدادیابی-برای-رشد-ورزش-در-کشور-هیئت-های-استانی-به-جذب-اسپانسر-توجه-کنند

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور بر لزوم توجه به دانش استعدادیابی برای رشد ورزش در کشور تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; حلیم شرعی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت این استان در ورزش بالا است، اظهار کرد: ۲۰ رشته زیر نظر هیئت های انجمن های ورزشی فعال هستند که باید در این زمینه نوع استفاده و تعامل را یاد بگیریم.

وی با بیان اینکه فعالیت در این هیئت با سایر هیئت ها متفاوت است، ابراز کرد: ما وظیفه کمک به انجمن های ورزشی را داریم و بنده نیز آمده ام تا منشا خیر بوده و کمک کنم.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه همه کمیته ها باید از رئیس هیئت تبعیت کنند ، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که لیگ قاعده دارد و باید قواعد فنی لازم را در این زمینه رعایت کرد.

وی با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی مناسب ادامه داد: باید دانش استعدادیابی را داشته باشیم چرا که استعدادیابی به رشد آن ورزش کمک خواهد کرد.

شرعی با بیان اینکه مسابقات استانی می تواند وضعیت را متفاوت کند، گفت: باید از پایه درست کار کنیم تا به نتایج خوبی برسیم.

وی با یادآوری این موضوع که آموزش باید صحیح باشد ادامه داد: استانها می توانند در جذب تاثر داشته باشند که در این زمینه درخواست ما پیگیری این موضوع از طرف هیئت های استانی است.

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استلن زنجان نیز در این جلسه به ظرفیت های استان زنجان اشاره داشت و خواستار توجه بیشتر فدراسیون به ورزشکاران و مربیان زنجانی شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر