logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

آغاز بازسازی ۲ واحد مسکونی سیل زده روستای جوقین شهرستان ایجرود/ روحیه پهلوانی باید در جامعه گسترش یابد

آغاز-بازسازی-۲-واحد-مسکونی-سیل-زده-روستای-جوقین-شهرستان-ایجرود-روحیه-پهلوانی-باید-در-جامعه-گسترش-یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از آغاز بازسازی ۲  واحد مسکونی سیل زده روستای جوقین شهرستان ایجرود خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم توسعه اخلاق مداری در ورزش اظهار کرد: هرچقدر اخلاق مداری را توسعه دهیم به نفع جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما باید به تمام اقشار جامعه خدمات دهیم، ابداز کرد: توسعه ورزش همگانی برای ما اصل بوده و باید در راستای آن تلاش کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر توسعه ورزش قهرمانی و اخلاق پهلوانی عنوان کرد: اخلاق پهلوانی در جامعه کمرنگ شده و نیاز است تا اخلاق پهلوانی را در تمام جنبه های جامعه توسعه دهیم.

وی با اشاره به سیل های امسال و خساراتی که از این لحاظ به برخی استانها وارد شد، گفت: بعد وقوع سیل در استانهای گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و برخی از مناطق زنجان وزیر ورزش بی درنگ دستوری به ادارات کل ورزش و جوانان استانها برای کمک به سیل زدگان صادر کردند.

خلیلی با بیان اینکه برای جمع آوری اقلام ستادی در زنجان تشکیل دادیم و اتفاقات خوبی در این راستا افتاد، خاطرنشان کرد: علاوه بر دو پایگاه تشکیل شده در زنجان در تمام شهرستانها اقلام نقدی و غیرنقدی  توسط اداره ورزش و جوانان آن شهرستان جمع آوری شد.

وی با اشاره به ارسال نخستین کمک شهرستان خرمدره به لرستان ادامه داد: داز استان زنجان بیش از ۲۵۰ میلیون تومان کمک برای سیل زدگان جمع آوری شد و علاوه بر این شاهد اهدای مدال برنز رقیه شجاعی قهرمان تیراندازی معلولان زنجان به سیل زدگان بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره اینکه این کمک ها با همکاری بسیج ورزشکاران استان انجام شد، گفت: علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی در خصوص اوقات فراغت نیز کارهایی در مناطق سیل زده توسط استان زنجان انجام شد که به نظرم یک کار اعتقادی در این زمینه با همکاری بسیج ورزشکاران انجام شد

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه در روستاهای زنجان نیز سیل را شاهد بودیم با  کمک بسیج ورزشکاران از محل برنامه های هفته جوان، سازمان های مردم نهاد نهایت صرفه جویی را کردند و این صرفه جویی ها به روستاهای سیل زده خرج شد.

خلیلی تصریح کرد: تصمیم بر این شد تا واحدهای مسکونی دو خانواده تحت پوشش روستای جوقین شهرستان ایجرود تا پایان شهریور ماه بازسازی و تکمیل شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد راسخ به کمک به هم نوعان داریم، عنوان کرد: برای این دو منزل تخریب شده برای هر کدام ۵۰ میلیون در نظر گرفتیم که تاکنون ۸۰ میلیون تومان در اختیار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به آسیب دیدن ۴۵۰ ساختمان در استان زنجان بیان کرد: هیچ نهادی نتوانسته کارهای اجرایی را برای بازسازی اغاز کند اما ما از هفته گذشته کارها را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه برای صرفه جویی در هزینه ها از ظرفیت ورزشکاران نیز استفاده می کنیم، ادامه داد: صفر تا ۱۰۰ این موضوع را جامعه ورزش انجام داده و تا پایان شهریور این دو واحد را تکمیل می کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر