logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۱۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون میراث فرهنگی زنجان:

مطالعه بافت محدوده تاریخی زنجان در دست اقدام است

مطالعه-بافت-محدوده-تاریخی-زنجان-در-دست-اقدام-است

معاون میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان: مطالعه بافت محدوده تاریخی شهر زنجان در دست اقدام است و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام می شود.

مهرداد عسگریان امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در زمینه مطالعه بافت محدوده بافت تاریخی شهر زنجان اقدامات لازم انجام می شود و در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه مطالعات تعيين بافت تاريخي شهر زنجان از سال های گذشته آغاز شده است، بیان داشت: اين مطالعات از سوی اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با همکاری دستگاه های مرتبط انجام می شود.

این مسئول با اشاره به  تعيين محدوده بافت تاريخي شهر زنجان ضروری است، افزود:در حال حاضر این مطالعات به مرحله پایانی نرسیده است.

وی با بیان اینکه بازنگري مجدد براي تعيين محدوده واقعي بافت تاريخي شهر زنجان انجام می شود، افزود: با نهایی شدن این طرح محدوده واقعی شهر زنجان مشخص می شود.

بیشتر بخوانید

این مسئول ساماندهی موزه های استان را برنامه جاری و روتین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان عنوان کرد و افزود: ساماندهی موزه ها استان به صورت مستمر انجام می شود.

به گزارش موج رسا،شهر زنجان طبق مطالعات سال 69 معادل 54 هکتار تعيين شده بود که قرار است با انجام بازنگري مجدد در مطالعه بافت تاريخي شهر زنجان، محدوده واقعي مشخص شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر